Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Killar, bli tagen med strap-on?

Hade gärna provat att få en strapon i rumpan av tjejen.

• Anonym (Kille)

Har sedan sist jag skrev här fått ett finger i rumpan av min tjej både när hon runkat mig och även när jag runkat själv. Har kommit ganska snabbt när fingret åkt in.

Hon har även frågat om jag någon gång fantiserat om att ha sex med en annan kille vilket jag sagt ja till, eller i vart fall att bli påsatt men att jag skulle ha svårt att se den andra mannen eftersom jag inte tänder på män. Vi kom in på att vi kanske skulle testa med en dildo och hon verkar inte helt oäven till detta så jag tror det kommer att ske inom en snar framtid. En strapon hade varit häftigt att testa!

• Anonym (Kille)
    Anonym (Drömmer) skrev 2021-10-06 16:11:29 följande:

Jag och tjejen använder dildo på mig analt vid sex. Otroligt skönt! Ett tips, ha inte för bråttom till att få orgasm. Kör med dildo ett längre tag, och till slut är du tvungen att komma ;)

Ibland är det svårt att hålla mot och det går snabbt även om man vill dra ut på det. Hade gärna testat få orgasm handsfree genom att hon peggar mig. Får väl se om jag får uppleva det, inte omöjligt när hon ser hur jag reagerar med ett finger och jag har sagt att jag är nyfiken att bli tagen av en kille.
Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?