• Anonym (Nyfiken i en strut)

Partnerbyte

Hej hopp, de första småbarnsåren är förbi och mannen och jag har hittat tillbaka till varandra sexuellt vilket är fantastiskt. Har blivit så otroligt nyfiken på partnerbyte som en krydda i samlivet och mannen är på. Finns det någon här som har erfarenhet och kan dela med sig av vad man kan förvänta sig, tänka på mm? Vår tanke är att smyga igång det, träffas på ett glas vin och se om man klaffar, kanske sedan börja med att hångla/ha sex i samma rum.

• Svar på tråden Partnerbyte
  • Anonym (Johnny)

Det är jättebra att börja lugnt:). Vi träffade iofs vårt första par med avsikt att ha sex i samma rum. Det var såpass upphetsande att vi inte kunde låta bli att ta det lite längre:)

Låter härligt, kan du ge något mer tips?

• Anonym (Johnny)

Ett tips är att annonsera efter likasinnade på bodycontact. Den är bäst! Sen är det bara att vara kreativa, öppna och tydliga:) Hoppas på mycket njutning för er skull:)

Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2016-01-06 22:07:36 följande:

Låter härligt, kan du ge något mer tips?

• Anonym (Lisa)

Vi la ut en annons på body contact men jag blev för nervös när folk hörde av sig så jag vågade inte. Jag är så kräsen, rädd att träffa några jag inte skulle bli attraherad av och att det skulle kännas tvunget att ha sex ändå.

Istället gick vi på swingerparty. Där spanade vi in ett par som vi båda tyckte var attraktiva. Dels har vi sex där och sen bytte vi nummer och började träffas privat. Varannan gång hos dem och varannan hos oss. Först åt vi lätt middag och sen hade vi sex :) Oftast i samma rum men ibland enskilt byte, ett par i duschen och ett par kvar i sovrummet liksom.

• Anonym (Mr & Mrs Prefect)

Börja med att försäkra er om att ni är trygga med varandra, och att ni tänder på att se den andre ha skönt med ngn annan. Det bör vara den främsta drivkraften, inte tex viljan att själv ha sex med ngn annan.
    Onanera sen tillsammans medan ni turas om att berätta fantasier om att ni har sex med andra. Då kan ni få en föraning om detta verkligen tänder er eller bara är en kittlande ide.
    Är ni säkra, skaffa till exempel ett konto på BC. Skriv utförligt om er själva, även 'vanliga saker' som visar vilka ni är. Vi skriver tex att vi gillar att laga mat till ett glas rött och dansa i köket

Anonym (Lisa) skrev 2016-01-06 23:47:07 följande:

Vi la ut en annons på body contact men jag blev för nervös när folk hörde av sig så jag vågade inte. Jag är så kräsen, rädd att träffa några jag inte skulle bli attraherad av och att det skulle kännas tvunget att ha sex ändå.

Istället gick vi på swingerparty. Där spanade vi in ett par som vi båda tyckte var attraktiva. Dels har vi sex där och sen bytte vi nummer och började träffas privat. Varannan gång hos dem och varannan hos oss. Först åt vi lätt middag och sen hade vi sex :) Oftast i samma rum men ibland enskilt byte, ett par i duschen och ett par kvar i sovrummet liksom.

När man träffar samma par ofta, är det inte risk att det utvecklas starkare känslor, bra eller problematiskt?
  • Anonym (Lis)
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2016-01-07 20:54:54 följande:
    När man träffar samma par ofta, är det inte risk att det utvecklas starkare känslor, bra eller problematiskt?
    Ni verkar ha allvarliga problem! Har ni barn och är gifta ska ni inte ha sex med andra.
    Psykiskt sjuka och WT slödder håller på med sånt som ni funderar på, antagligen stämmer detta in på er.

• FredÄrBätterÄnKrig

Man vill inte knulla någon annan om man är tillfredsställd i sitt förhållande.. ENKELT MEN ACK SÅ SVÅRT FÖR DOM MINDRE INTELLIGENTA MÄNNISKORNA ATT FÖRSTÅ !!

• Anonym (Lis)
    FredÄrBätterÄnKrig skrev 2016-01-07 21:28:50 följande:

Man vill inte knulla någon annan om man är tillfredsställd i sitt förhållande.. ENKELT MEN ACK SÅ SVÅRT FÖR DOM MINDRE INTELLIGENTA MÄNNISKORNA ATT FÖRSTÅ !!

Detta förstår de alla flesta människor i det verkliga livet, glöm inte att det är en sjuk minoritet som kan hitta varandra på ett forum som detta.

• FredÄrBätterÄnKrig
    Anonym (Lis) skrev 2016-01-07 21:33:34 följande:

Detta förstår de alla flesta människor i det verkliga livet, glöm inte att det är en sjuk minoritet som kan hitta varandra på ett forum som detta.

Bra svar!
Svar på tråden Partnerbyte