Bbw
-underbart. var i fanns du sa du ?
Helt omöjligt att du inte kan få vilken man du vill.
-underbart. var i fanns du sa du ?
Helt omöjligt att du inte kan få vilken man du vill.
linköping är en bit men om du är singel helt klart intressant.
Hur är det möjligt att du är singel ? med den kroppen. vacker ansikte samt som du skriver konstant kåt då är du dröm kvinnan för många.
tror inte admin gillar bilder på bröst o mus i forumet
Som det verkar vill.fler killar eller män har fylligare tjejer än man trodde
Hehe jaså
lite har nu hänt sista dagarna.
träffat en man som jag börjat dejta han verkar njuta av mina former..
haft två dejter innan jag följde med honom hem. men nej tyvärr blev det inte att ligga men men kommer väl fler chanser hoppas jag..
Uppdatera lite.. Dumpade han jag träffade.. Visade sig att han var gift...
Har ganska rejält.stora.. Störst i Östergötland iaf
Jag gillar både och.
Men tycker för det mesta att det är skönare att knulla en tjej med mer former :)
Men att knulla smala tjejer är inte heller fel.
Jag dras till stora kvinnor, av den enkla anledningen att de "vågar" sticka ut och inte följa alla kroppsnormer om att allt ska vara så jävla pinnsmalt. Visar ofta på att det är en redig kvinna. Sen blir det mer att älska, så härligt att omfamna en större kvinna än en pinnsmal. Bröststorlek har för mig ingen betydelse. Men enligt mitt tycke så är större kvinnor vackrare och mer sig själv än de smala, vältränade kvinnorna.
Nu har ju jag en smal fru, men jag gillar generellt sätt lite mulligare kvinnor.
Jag gillar lite större kvinnor, för de känns kvinnligare, mera kött på kroppen = mjukare, mera former, mycket mer kläm och gos vänliga ;) inte bara en skelett.
En kvinna i mitt tycke skall vara mjuk o go både i sättet att vara, i kroppen och ha kvinnliga former
Tränade kvinnor är oftast för hårda och känns som man kramar eller ligger med en man.
Inte för small och inte för fet, Lagom är bäst, eller LÄTT & LAGOM ;)
Jag tänder absolut inte på bbv
utan tvärtom direkt avtändande.
Jag tänder nämligen på kvinnlighet
och den försvinner dessto mer hg fett kvinnan har
men en vinna får inte vara tanig heller
utan typ läng 165cm 52 - 58 kg
man skall ju kunna ha sex med varandra också