• mimmi1986

Bbw

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

• Svar på tråden Bbw
  • Anonym (E)

Jag vet inte vad som klassas som stort men mitt X var 162 (kort) och vägde 60-65 och hon var fin. Min nya är 167 och väger runt 52-55 och hon är fin som fan. Men exet som vägde mer var också väldigt fin och sexig.

• mimmi1986

Jag är 168 och väger 105 och har 80N i bh

• damboo
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 19:45:57 följande:

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

Jag gillar stora tjejer. Det är väldigt sexigt med mulliga eller större tjejer!
  • mimmi1986

Härligt vad glad jag blir att höra det.

Är det sant som myten säger att större tjejer är kåtare.. Vad tror ni

• Anonym (E)
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 20:02:20 följande:

Härligt vad glad jag blir att höra det.

Är det sant som myten säger att större tjejer är kåtare.. Vad tror ni

Tvek. Min tjej på 167 och ca 52kg är den galnaste jag vart med
  • mimmi1986

Tänk om man kunde.hitta någon i Östergötland som gillar bbw

• Zappat

Jag älskar bbw-kvinnor med stora bröst eller breda höfter, en större mage kan vara väldigt attraktivt och stora lår är det sexigaste som finns hos en kvinna.

• mimmi1986
    Zappat skrev 2016-01-07 20:15:37 följande:

Jag älskar bbw-kvinnor med stora bröst eller breda höfter, en större mage kan vara väldigt attraktivt och stora lår är det sexigaste som finns hos en kvinna.

Du låter perfekt
  • Vital

Jag håller på och dejtar en större tjej nu och det känns hur bra som helst! Antar att jag alltid har gillat former och något att ta i. Hon är trygg i sin kropp och det attraherar mig ännu mer. Mjuk och lent, känns kvinnligt i mina öron :)

Låter som du har kommit i kontakt med fel killar om dom bara vill ha smala tjejer, ett mysterium för mig om dom föredrar motsatsen 

"Är det sant som myten säger att större tjejer är kåtare.. Vad tror ni"

Återstår och se antar jag!

• Vital

Ursäkta, får lov att omformulera mig där. Märkte att det inte går att redigera inläggen på det här forumet!

"Låter som du har kommit i kontakt med fel killar. Om dom bara vill ha smala tjejer så är det ett mysterium för mig om dom börjar att ta upp kontakten med någon som motsatsen till deras smak." Skulle det stå!

Svar på tråden Bbw