• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • HCS
    Fian88 skrev 2016-01-23 11:47:43 följande:
    Så tråkigt att se dig här! I fortsättningen får du kanske tänka att är inte strecken betydligt starkare än de du fått hittills så är det inget där, så tänker jag efter alla spök jag fått.
    Ja, ska verkligen försöka hålla mig till att testa två veckor efter äl om inte mensen dyker upp. Peppa mig gärna! Har så jäkla lätt att falla ner i test-träsket.. :-/

Hur går det för dig? När har du bim?
  • Rackamaja

Hej! Jag hoppar in här då mensen kom som beräknat inatt. BIM 23 februari, 9:e försöket, första barnet.

Denna cykel kommer vi prova med nattljusolja och grapefruktjuice då jag helt och hållet saknar ÄL-sekret. Någon som testat?

Håller tummarna för oss alla!

• frestelsen
    Rackamaja skrev 2016-01-23 13:50:40 följande:

Hej! Jag hoppar in här då mensen kom som beräknat inatt. BIM 23 februari, 9:e försöket, första barnet.

Denna cykel kommer vi prova med nattljusolja och grapefruktjuice då jag helt och hållet saknar ÄL-sekret. Någon som testat?

Håller tummarna för oss alla!

Jag körde grapefruktjuice nu o gav massa äl sekret. Maken kände massa skillnad :) sen bidrottninggele och fick positivt äl test idag:) cd 14 o jag brukar få äl cd 17 typ. Kan verkligen rekommendera båda:) väntar på att min temp ska gå upp så ska jag ta progesterall och albyl minor :)
  • soofa

BIM-lista: 

1/2: Bananen92, 3:e försöket, första barnet

1/2: Lizzie09

2/2: mkes, 11:e försöket, andra barnet

2/2: Amee91, första barnet

2/2: milli_1, 1:a försöket efter MA, andra barnet

2/2: Eucalyptus

3/2: karinjanson, 9:e försöket, första barnet

3/2: Tee87, 1:a försöket efter MA, andra barnet

3/2: sebbejonte, 5:e försöket

3/2: Emmaboo

3/2: Jean89A, 5:e försöket efter MA, andra barnet

3:2 halfmoon, 2:a försöket efter MF, första barnet

4/2: Tussigullan

4/2: 879214, 1:a försöket, andra barnet

5/2: 201405, 3:e försöket, första barnet

5/2: Min tur, 4:e försöket, första barnet

5-6/2: soffis87, 2:a försöket, första barnet

7/2: soofa, 10:e (isch) försöket, första barnet

7/2: mininiss, 3:e försöket, första barnet

8/2: frestelsen, 2:a försöket efter MA

8/2: hittanyttid, 3:e försöket, första barnet

9/2: 8airam8

9/2: ccccccc, 2:a försöket, andra barnet

9-11/2: Fian88, försökt i 1,5 år, MF i september, andra barnet

10-11/2: Mati, 2:a försöket, tredje barnet

10/2: Nilsanna

10/2: SamsonS, 6:e försöket, andra barnet

10/2: Sandrisen92, 5:e försöket

11/2: Trucker89, 3:e försöket, första barnet

11/2: Agge83, 3:e försöket

11/2: Stardust2016

12/2: ärtan89, första barnet

14/2: Flurriburr, första barnet

16/2: ALSI

29/2: Arissa

21/2: vantarpaettmirakel, 3:e försöket efter MA

21/2: HCS

23/2: Rackamaja, 9:onde försöket, första barnet

nepe
    Mammatillenliten

• soofa
    frestelsen skrev 2016-01-23 13:58:53 följande:
    Jag körde grapefruktjuice nu o gav massa äl sekret. Maken kände massa skillnad :) sen bidrottninggele och fick positivt äl test idag:) cd 14 o jag brukar få äl cd 17 typ. Kan verkligen rekommendera båda:) väntar på att min temp ska gå upp så ska jag ta progesterall och albyl minor :)
    Åh, då ska jag köpa grapefruktjucie till nästa omgång om det inte tar sig nu (äl i dag). 
  • soofa

Jag har haft positiva äl-tester på cd 12 och 13, legat på cd 11 och 13. Ägget har säkert släppt nu, men visst kan det vara värt att ligga i kväll med? 

• soofa
    soofa skrev 2016-01-23 17:11:20 följande:

Jag har haft positiva äl-tester på cd 12 och 13, legat på cd 11 och 13. Ägget har säkert släppt nu, men visst kan det vara värt att ligga i kväll med? 

Jag är på cd 14 nu.
  • Fian88
    HCS skrev 2016-01-23 12:45:51 följande:
    Ja, ska verkligen försöka hålla mig till att testa två veckor efter äl om inte mensen dyker upp. Peppa mig gärna! Har så jäkla lätt att falla ner i test-träsket.. :-/

Hur går det för dig? När har du bim?
    Har tagit första kuren pergotime nu och har ul på måndag för att se hur många ägg som mognat. Vi hoppas på ett eller två så vi kan börja ligga oskyddat igen. Bim blir typ 9-11/2.
  • SamsonS

Någon som blir lite konstig i magen runt äl? Har aldrig reflekterat över det tidigare, men sen vi började försöka har jag kommit på att jag blir lite orolig i magen och illamående dagarna innan äl. Började känna av det imorse och jag beräknas ha äl på onsdag, ikväll har flytningarna börjat förändras.

Mest intressant och se ifall någon mer känner av liknande :)

• 879214
    SamsonS skrev 2016-01-23 22:56:34 följande:

Någon som blir lite konstig i magen runt äl? Har aldrig reflekterat över det tidigare, men sen vi började försöka har jag kommit på att jag blir lite orolig i magen och illamående dagarna innan äl. Började känna av det imorse och jag beräknas ha äl på onsdag, ikväll har flytningarna börjat förändras.

Mest intressant och se ifall någon mer känner av liknande :)

ja ja blir jättekonstig i magen, eller typ ont o lite illamående. kan ifs bero på att jag ätit massa kiwi haha men magen är nog oftast inte helt normal runt äl. Blir dock jättelös i magen vid mens men det kanske är vanligare.
Svar på tråden BIM februari 2016