• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • soofa

BIM-lista: 

1/2: Bananen92, 3:e försöket, första barnet

1/2: Lizzie09

2/2: mkes, 11:e försöket, andra barnet

2/2: Amee91, första barnet

2/2: milli_1, 1:a försöket efter MA, andra barnet

2/2: Eucalyptus

3/2: karinjanson, 9:e försöket, första barnet

3/2: Tee87, 1:a försöket efter MA, andra barnet

3/2: sebbejonte, 5:e försöket

3/2: Emmaboo

3/2: Jean89A, 5:e försöket efter MA, andra barnet

3:2 halfmoon, 2:a försöket efter MF, första barnet

4/2: Tussigullan

4/2: 879214, 1:a försöket, andra barnet

5/2: 201405, 3:e försöket, första barnet

5/2: Min tur, 4:e försöket, första barnet

5-6/2: soffis87, 2:a försöket, första barnet

7/2: soofa, 10:e (isch) försöket, första barnet

7/2: mininiss, 3:e försöket, första barnet

8/2: frestelsen, 2:a försöket efter MA

8/2: drank, 10:onde försöket, första barnet

8/2: hittanyttid, 3:e försöket, första barnet

9/2: 8airam8

9/2: ccccccc, 2:a försöket, andra barnet

9-11/2: Fian88, försökt i 1,5 år, MF i september, andra barnet

10-11/2: Mati, 2:a försöket, tredje barnet

10/2: Nilsanna

10/2: SamsonS, 6:e försöket, andra barnet

10/2: Sandrisen92, 5:e försöket

11/2: Trucker89, 3:e försöket, första barnet

11/2: Agge83, 3:e försöket

11/2: Stardust2016

12/2: ärtan89, första barnet

14/2: Flurriburr, första barnet

16/2: ALSI

29/2: Arissa

21/2: vantarpaettmirakel, 3:e försöket efter MA

21/2: HCS

23/2: Rackamaja, 9:onde försöket, första barnet

23/2: ensamärstark: 18:onde försöket, tredje barnet

nepe
    Mammatillenliten

• sebbejonte

Tiden går så sakta. Äl+4 idag, har ont i magen ikväll, som mensvärk konstigt nog.

Efterdyningar av ägglossningen kanske?

• ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-01-24 18:44:15 följande:
    Nej då:) det är bara bra. Men den FÅR man inte glömma o smörja med isåfall. Fast du har väl normal lutealfas va? Pröva bidrottninggele o grapefrukt bara denna månad:) sen fast du får positivt äl test kör sex en vecka till efter typ varannan till var tredje dag.
    Tack för tipset! Jag äter för tillfället bara. Multivitamin kvinna. Så lägger till apiforce och grapefruktsjuice denna månad med! Finns apiforce på vanliga Apoteket? Jag vill ju börja äta direkt nu!
  • Tussigullan

Asså jag blir tokig! Hade älflytningar för en vecka sen och kände av magen på onsdagen så då trodde jag jag hade min ägglossning...igår hade jag mkt känning på höger sida samt flytning liknande äggvita som gick att göra broar med...i morse var det jättevattnigt och mkt och under dagen har det varit äggvita och gått att göra broar...haha blir inte klok på min kropp..vet inte vad som är vad längre...är väl bara att vänta på mensen om två veckor o se hur det blir hahaha

• soofa

Du tempar inte eller? Kan vara ett bra sätt för att veta att och när ägglossningen har varit. :)

Tussigullan skrev 2016-01-24 22:32:12 följande:

Asså jag blir tokig! Hade älflytningar för en vecka sen och kände av magen på onsdagen så då trodde jag jag hade min ägglossning...igår hade jag mkt känning på höger sida samt flytning liknande äggvita som gick att göra broar med...i morse var det jättevattnigt och mkt och under dagen har det varit äggvita och gått att göra broar...haha blir inte klok på min kropp..vet inte vad som är vad längre...är väl bara att vänta på mensen om två veckor o se hur det blir hahaha

• Rackamaja
    frestelsen skrev 2016-01-23 13:58:53 följande:

Jag körde grapefruktjuice nu o gav massa äl sekret. Maken kände massa skillnad :) sen bidrottninggele och fick positivt äl test idag:) cd 14 o jag brukar få äl cd 17 typ. Kan verkligen rekommendera båda:) väntar på att min temp ska gå upp så ska jag ta progesterall och albyl minor :)

Tack så himla mycket för svaret! :) Vad kul att grapefruktjuicen hade så stor effekt på dig. Blir spännande att se om det funkar på mig med (och er andra som jag ser också tänker prova!).

Undrar om bidrottninggelé och nattljusolja fungerar på liknande vis? Jag började med nattljusoljan förra cykeln och fick precis som dig ÄL på CD 14 (normalt kommer den kring CD 19).
  • frestelsen
    ensamärstark skrev 2016-01-24 21:20:36 följande:

Tack för tipset! Jag äter för tillfället bara. Multivitamin kvinna. Så lägger till apiforce och grapefruktsjuice denna månad med! Finns apiforce på vanliga Apoteket? Jag vill ju börja äta direkt nu!

Finns på naturapotek:)
    Rackamaja skrev 2016-01-24 23:56:15 följande:

Tack så himla mycket för svaret! :) Vad kul att grapefruktjuicen hade så stor effekt på dig. Blir spännande att se om det funkar på mig med (och er andra som jag ser också tänker prova!).

Undrar om bidrottninggelé och nattljusolja fungerar på liknande vis? Jag började med nattljusoljan förra cykeln och fick precis som dig ÄL på CD 14 (normalt kommer den kring CD 19).

Hoppas:) vet inte riktigt vad nattljusolja är.
  • Testartest

Tror jag får så lov att hoppa med här. Hade bim 19/1 men det blev nån form av blödning så jag antar att det inte blev nåt barn denna gång heller...
    Ny bim i så fall 16/2

• ccccccc

är det någon som fått positivt ägglossningstest med 3 dagars mellanrum? använder cb digital och fick positivt tors kväll och sen igen sön kväll?? ska jag räkna sön kväll som positivt isf? eller är det ngt fel och antagligen ingen ägglossning då?

• ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-01-25 06:55:52 följande:
    Finns på naturapotek:)
    Rackamaja skrev 2016-01-24 23:56:15 följande:

Hoppas:) vet inte riktigt vad nattljusolja är.
    Såhär nu klickade jag hem 90 kapslar apiforce. Så dom skulle tas typ från första Mensdag till någon dag efter ägglossning?
Svar på tråden BIM februari 2016