BIM februari 2016
Eller hur!! Får ställa klockan imorgon bitti så vi hinner ligga innan jobbet imorgon också ;)
Kan knappast bli tydligare än det där testet
Eller hur!! Får ställa klockan imorgon bitti så vi hinner ligga innan jobbet imorgon också ;)
Kan knappast bli tydligare än det där testet
Ja det är första äl-test försöket för oss också. Kul att kunna ha ordentlig koll! Blir att ligga idag också. Tror ägget släpper idag nån gång... Så räknar morgondagen som äl +1. En lång väntan nu bara :)
Vad kul! Jag fick min första smiley igår morse (tisdag). Sex igårkväll och idag på dagen. Så nu börjar en låååång väntan.. Bara att hålla tummarna. Var vårt första riktig försök då vi kollat ÄL så får väl inte hoppas för mycket eftersom det verkar kunna ta sin lilla tid. Vi får följas åt :)
Men varför ska jag testa idag? :) om jag räknar äl idag eller imorgon o ligger båda dagarna så spelar väl inte resultatet på äl tester någon roll? :)
Så här vart det för mig. Ff satte ut äl då mitt äl test vart minus. Så tycker du ska ta ett test idag. Är net svagare så räkna äl idag:)
Såg att det står 11/1 på mig men ska vara 11/2 :) ver inte om jag skrev fel från början!
BIM-lista1/2: Bananen92, 3:e försöket, 1:a barnet 1/2: Lizzie09 2/2: mkes, 11:e försöket, 2:a barnet 2/2: Amee91, 1:a barnet 2/2: milli_1, 1:a försöket efter MA, 2:a barnet 2/2: Eucalyptus 3/2: karinjanson, 9:e försöket, 1:a barnet 3/2: Tee87, 1:a försöket efter MA, 2:a barnet 3/2: sebbejonte, 5:e försöket 3/2: Emmaboo3/2: Jean89A, 5:e försöket efter MA, 2:a barnet 3:2 halfmoon, 2:a försöket efter MF, 2:a barnet 4/2: Tussigullan 4/2: 879214, 1:a försöket, 2:a barnet 5/2: 201405, 3:e försöket, 1:a barnet 5/2: Min tur, 4:e försöket, 1:a barnet 5-6/2: soffis87, 2:a försöket, 1:a barnet 7/2: Loncelot, 1:a försöket, 4:e barnet7/2: soofa, 10:e (isch) försöket, 1:a barnet 7/2: mininiss, 3:e försöket, 1:a barnet 8/2: SSK13 8/2: frestelsen, 2:a försöket efter MA 8/2: drank, 10:onde försöket, 1:a barnet 8/2: hittanyttid, 3:e försöket, 1:a barnet
8/2. Miaomiao 4:e barnet 37år (födda 07,08,15)9/2: 8airam8 9/2: ccccccc, 2:a försöket, 2:a barnet 10-11/2: Mati, 2:a försöket, 3:e barnet 10/2: Nilsanna 10/2: SamsonS, 6:e försöket, 2:a barnet 10/2: Sandrisen92, 5:e försöket 11/2: Trucker89, 3:e försöket, 1:a barnet 11/2: Agge83, 3:e försöket 11/2: Stardust2016
11/1 Mammatillenliten12/2: ärtan89, 1:a barnet 13/2: TindraVilma, 1:a försöket, 2:a barnet15/2: fernandasmamma 16/2: ALSI 16/2: Testartest 18/2 Flurriburr, 1:a försöket, 1:a barnet20/2: SofieKristin, 1:a barnet, 4:e försöket 21/2: vantarpaettmirakel, 3:e försöket efter MA 21/2: HCS 23/2: Rackamaja, 9:onde försöket,1:a barnet 23/2: ensamärstark: 18:onde försöket, 3:e barnet 29/2: Arissa nepe Mammatillenliten Cfmilla
Okej :) ja vi får väl se om jag hinner testa ikväll :)
Nje mer för att se att testet blivit svagare:) ibland kanske kroppen inte vill släppa ägget o då kan de ge starkt i flera dagar:)
Nu var testet negativt. Betyder det att ägget släppt nu? :)
Tror du kan va lugn:) bättre att lägga tid på sex :)
Okej!! :) då är det bara en lång väntan nu då. Men nu har vi gjort vad vi kunnat i alla fall :) hur långt efter äl är du nu?
Ja så äl+1 imorgon :)
Vi har en liten sen innan som blir två i sommar, tog 18 månader att få till!! Nu är vi inne på vårt femte försök. Ni då?
Jag är på äl+4:) ja denna väntan. Hur länge har ni försökt?
Jag fick positivt äl test tisdag och onsdag. Låg tisdag, onsdag och även igår när äl testet visslade negativt. Blir nog ikväll också men det är bara för att det är fredag ;))
Hej! Jag är lite funderstam och behöver råd.
(Använder NC) I onsdags morse hade jag starkt positivt ÄL test. Igår var det svagare igen och då gissar jag att ägglossningen skulle ske igår torsdag. Men idag fredag hade tempen inte gått upp tillräckligt mycket.. vi låg onsdag och igår. Jag vill verkligen ligga på själva ÄL dagen, men nu känns de som vi vart för tidigare... Hur brukar ni göra:( Vi får inte till det idag igen...
Tiden går sååå sakta. Är på äl +4 bara..känner lite molvärk från och till bara.. Tänkte testa på söndag första gången då är jag på äl +10.