Inlägg från: Mammatillenliten |Visa alla inlägg
  • Mammatillenliten

BIM februari 2016

Har också tänkt tanken! Men är på BIM + 3 på alla hjärtans dag. Och så länge skulle jag aldrig klara att hålla mig om jag hade plussat ;)

Sandrisen92 skrev 2016-02-01 10:59:09 följande:

Hej!

Håller på och planerar alla hjärtans dag till killen. Hade det inte bara vart så härligt att kunna överaska med en graviditet den dagen?! BIM 10:e så håller tummar och tår att mensen inte dyker upp..

• Mammatillenliten

Herregud tiden går så sakta. Äl +5/6 och dagarna går så långsamt. Jaja... Letar inte alls symptom heller ;)) går ju inte att låta bli!! BIM 10-11/2.... Undrar vad vi ska hitta på tills dess? Vilken dag är ni på? Hur känns det? :)

• Mammatillenliten

Jag!! Eller ja antingen tionde eller elfte :) hade nog tänkt vänta tills söndag innan jag testar i alla fall. Känner du några symptom?

missjune skrev 2016-02-02 12:21:53 följande:

Hej alla! Bim 10e februari. .. Tänkte nog tjuvtesta imorgon, är höghormonare..alltid visat långt innan bim på test ????två barn sedan innan. Inte direkt seriöst försök, men hoppas ändå. Inbillar mig symtom tror jag.. Haha. Någon med samma bim dag som jag?

• Mammatillenliten

Hmm jag tycker att testen ser förstörda ut på nåt sätt? Kolla här i tråden finns flera test från testlagret. Teststrecket ska inte sitta så långt ifrån kontorllstexket.

ollieboll skrev 2016-02-03 17:37:06 följande:

Måste bara fråga, ser era test från testlagret oxå ut såhär?? De översta är från igår och de under imorse, de från imorse är ju ett rosa streck på men på "fel" ställe... Är på bim+6 idag, fattar ingenting just nu

• Mammatillenliten

Grattis!!! :) vilken dag är du på?

halfmoon skrev 2016-02-03 18:08:01 följande:

Kunde inte hålla mig längre (rent kissenödighetsmässigt så hade det nog lite till).

Hållit mig i 4 timmar! Ett test från testlagret och ett Lloyds tidigt graviditetstest.

Jag är nog gravid trots att jag in känner nåt.

• Mammatillenliten

Någon här inne som vet nåt om det här hur vissa kan känna när ägget fäster? Igår på äl +7/8 kände jag som tre nyp långt ner på höger sida av magen. Jättekonstig känsla och har Aldrig känt så förut! Gud man blir ju helt knäpp av allt analyserande men jag kan inte låta bli :))

• Mammatillenliten

Tog precis ett till test! :) kortet är taget inom tiden. Vet inte om det har tagit sig för att jag tog bidrottninggele och testade med äl tester för första gången. Blev rekommenderad gelen och tänkte att man kan ju alltid prova. Första barnet tog 18 månader och nu är jag gravid (herregud har inte fattat än) på femte försöket. Har inte berättat för sambon får inte ur mig det. Vet inte hur jag ska berätta det.

Svar på tråden BIM februari 2016