• Cfmilla

BIM februari 2016

frestelsen skrev 2016-02-03 11:44:01 följande:

Okej, våta hala flytningar då? Du tar äl test med va?

Har du ändrat tiden med på ff? De kan räcka med att du tex lägger in 7:05 första dagen sen lägger du in 6:40 så kan ff ge tom ring:) jag köpte mig en termometer med minne ifall jag vill somna om:) så kan jag tempa o behöver inte ens öppna ögonen; )

Hehe smart!!

Jag har ändrat, nu är alla ifyllda! Nja jag märker inte något jättemycket. Jag är inte torr, mer fuktig. Dom blir lite våtare runt äl tror jag. Ja jag kör med cb digital!
  • Cfmilla
    frestelsen skrev 2016-02-03 12:09:49 följande:

Okej inte den med dubbel hormonindikator?

Ett tips är grapefruktjuice varje dag fram till äl. Det kan öka de fertila flytningar :) gjorde på mig, tog även bidrottninggele som ökade äl med:)

Nej inte den med dubbel, den vanliga.

Ja bidrottninggele kör jag första månaden med. Okej.. Ska åka och köpa juice sedan tack!
  • Cfmilla
    halfmoon skrev 2016-02-03 18:08:01 följande:

Kunde inte hålla mig längre (rent kissenödighetsmässigt så hade det nog lite till).

Hållit mig i 4 timmar! Ett test från testlagret och ett Lloyds tidigt graviditetstest.

Jag är nog gravid trots att jag in känner nåt.

Du är nog det ja grattis!
  • Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-02-05 10:07:02 följande:

ÄL + 11 idag. Ingen mens ännu vilket är rekord sen missfallet i nov. Tog ett predictor early och ett ägglossningstest eftersom det känts lite ägglossigt också samt sekretet är typ fortfarande mer äggviteaktigt.

Predictor early helt negativt. Ägglossningstestet såhär. Det är ju typ någon timme från positivt eller någon timme efter positivt om jag varit i ägglossningsdagarna. Så konstigt! Några tankar?

Konstigt, du kanske har äl igen? :-O
  • Cfmilla

Jaha... Såååå mycket finnar. Det var längesedan jag såg ut såhär i ansiktet. Men gissar att det kanske kan vara ett äl symptom? Ökad östrogen = fler finnar? Eller vad tror ni? Någon som haft samma?

• Cfmilla

Haha jag säger till honom att nu är det beställningsligg. Han brukar ta det bra ändå.

fernandasmamma skrev 2016-02-05 11:38:52 följande:

Känns ju hemskt att säga övertala, men ja jag övertalade sambon om att mysa.

Jag tycker det är lite jobbigt när det känns som nu måste vi ha sex..

Men men vill man försöka pricka in äl så..

Så nu är det bara att vänta och se antar jag

• Cfmilla

Mannen sa precis: men oj va blöt du är. Hehe japp nog äl på g

Vet inte om det är bidrottninggele som gjort det eller att jag druckit grapefruktjuice ... Men visst är det vattnigt. Har dock inte fått utslag på cb än, men borde väl komma i morgon kanske? Hur långt innan äl har ni fertila flytningar?

• Cfmilla

Blinkande gubbe idag, haft vattninga flytningar i tre dagar nu. Så hoppas fan att äl är på gång nu!!!

• Cfmilla

Grattis!!

nepe skrev 2016-02-09 21:40:37 följande:

Jag tror jag har plussat?!

• Cfmilla

Tror inte det skett än, då skulle den väl gått ner! ligg på!

ensamärstark skrev 2016-02-11 07:14:06 följande:

Ni som har koll på ägglossning... Fick positivt ÄL test igår.. Började få ÄL smärtor igår kväll/natt. Vaknade idag med ännu mera ÄL smärtor. Tog ett till ÄL test nyss o det är fortfarande positivt. Då har ÄL inte skett ännu va? För vi har inte haft sex sedan i söndags. O karln är sjuk så han har inte velat ha sex. Men har vi ändå en liten chans om vi skulle få till det ikväll tror ni?

Svar på tråden BIM februari 2016