ettsyskon skrev 2016-02-17 08:44:36 följande:
Efter en insemination förra måndagen (8/2) så har jag självklart googlat sönder mig själv men har nu börjat förstå att de inte spelar någon roll hur mycket jag än googlar, jag blir inge klokare .. Jag får helt enkelt vänta precis som alla andra, MEN tänkte ändå att jag kunde joina er i denna grupp och glädjas och vänta med er andra ! BIM den 23/2, haft symptom som ömma bröst, illamående, en rosa/vit flytning kring dag 4 och sen tjocka vit flytning molvärk/stickningar/spänd och gasig mage, huvudvärk men sen från ingenstanstan försvann de igår .. Kände absolut ingenting och bröt ihop och sura över att jag lurat mig själv och sambon att jag trott till 99,9% att något händer sär inne, inbillat mig pga pms (som jag aldrig känt av tidigare), grät en skvätt och insåg att de kommer en ny tur nästa ÄL, men idag är molvärken igång igen och jag vill gärna intala mig själv att jag inte brukar ha mensvärk 6 dagar innan BIM, men vem är jag att inbilla sig i detta tillstånd ? ????
Oj vad långt de blev, sorry ! Men kul att hitta hit iaf och få dela med sig av sina inre tankar .. Innan man blir helt galen .. !
Hej allihopa förresten !
Hej!!
Haha ja det här med att analysera sönder sin kropp, det gör vi nog alla!!

hoppas att det har tagit sig!