• Zarizen

Jag har en Tricot Slen bärsjal till Brooklyn. Såå skön. Köpte den ny nu. Till Liam hade jag en trikåsjal (Hoppediz). Går att knyta på fler sätt men rekommenderar en trikåsjal såhär i början. Kan användas lääänge till skillnad på en Babybjörn bärsele.

• Zarizen

Vad roligt att läsa och se hur det går för alla nu när det närmar sig förlossning! Lycka till alla!

• Zarizen
    Misszandra skrev 2016-08-01 07:32:00 följande:

02.34 kom min älskling till världen.

Allt började igår natt med värkar, åkte ju in till fl på morgonen och var öppen 1cm. Åkte hem och lyckades både tvätta, diska och laga mat med hjälp av sambon. Åkte in till fl på kvällen igen då jag tyckte det hade blivit värre och behövde citodon och sömntablett, det visade sig att jag endast öppnat mig 0.5cm på de 12-14h. Åkte hem vid 22, tog citodon och sömntablett, använde både värmekudde och tensapparat även bad men jag hade så ont att jag klarade inte av att vara hemma längre. Åkte in till fl vid 01. Var fullt öppen och han föddes som sagt 02.34. De sista 8.5 cm gick snabbt som satan.

Ligger nu på BB med min guldklimp i famnen<3

Grattis!
  • Zarizen

Välkommen tillbaka Skattenmust!

Jag fick nog barn först här i gruppen, min lilla Brooklyn tittade ut 10 veckor för tidigt. Han är nu 7 veckor och väger 3050g och är 50,5cm lång! Allt går bra!

• Zarizen

Fint kort Hallonpajen !! Vilken bakgrund oxå :)

Min mage hann ju aldrig bli så stor, kan tycka det är lite tråkigt..

• Zarizen
    moen skrev 2016-08-16 00:26:47 följande:

Hallonpajen, oooh va duktig du är :) du ska se när jag försöker så något.. Haha!

Jag va helt säker på att jag skulle bli sist även fast mitt datum va först haha x'D vet inte vad som fick mig att tro det. Sen blev jag 2a med Zarizen på plats nr 1 :) håll ut! Snart är det eran tur. Heja heja!!

Kul att "leda" nån lista som först ut :) Även om han gärna hade fått vara kvar i magen liiite till. 9 veckor idag är han och egentligen skulle han inte varit född än..
Svar på tråden BF Augusti 2016