BF Augusti 2016
Den boxen såg mycket roligare ut en Lloyds apoteks!
Haha pysventil. Aldrig använt faktiskt men hört att den ska vara bra i kris :o
Den boxen såg mycket roligare ut en Lloyds apoteks!
Haha pysventil. Aldrig använt faktiskt men hört att den ska vara bra i kris :o
Ju
Haha det är ju bara förnamnet.
Vi ha med fått en rejäl box därifrån, va blöjhink, refillpåsar, filt, napp, leksak, nån salva, våtservetter o typ 10 blöjor
Emmasofiabe den såg ju trevlig ut, sån få jag snart hämta ut, se om innehållet är lika.
Mulan jag hämtade ut den 2008 tror jag eller kan det varit 2010?
Exakt samma för mig, kände tom v 21 bara hur någonting var där och som sedan bytt plats, men för ca en vecka sedan (v22) började vi känna små sparkar nån gång ibland. Fortfarande inte varje dag, men så mysigt när det händer <3
Har för mig att hon sa att min moderkaka också var i framvägg, så säkert därför det känns sällan eller inte alls
Jag hade också skippat spraytan pga anledningarna ovan. Egentligen är jag inget fan av brun-utan sol heller men kan förstå att man bhvr det spec nu haha, jag e naturligt brun men ser sjukt blek och grå ut just nu!
Jag har en bonusdotter på 13 snart 14. Mot mig har det aldrig riktats någon konflikt, däremot märker jag att hon försöker smyga med vart hon brukar vara o sånt, det brukar leda till tjafs med hennes föräldrar. Jag brukar mest försöka vara ett stöd och ge råd så gott jag kan.
Vad jobbigt !! Hoppas att det nya hjälper! Ingefära är ju känt att hjälpa mot illamående.
Jag mår väl inte direkt illa. Jag kan knappt äta mat för att jag är aldrig sugen på något. Allt äcklar mig. Och äter jag en portion mat så mår jag illa efteråt. Men det är så svårt att äta miniportioner när jag egentligen är vrålhungrig.
Oh snuttispluttis jag hade aldrig kunnat äta samma maträtt så många gånger i rad!! :o
Min sambo är musiker så det blir ganska mycket musikrelaterat runt oss, så också spelningar. Tror inte ljudnivån är något problem! Däremot är orken en annan femma haha.
Wow vad dyrt!!
Jag jobbar 50% nu fram till sista juni, som undersköterska.. Ska ansöka om gravpenning men vet inte riktigt hur det går till alltihop, får se. Blir iaf hemma till juli vilket känns skönt. Jag har börjat bli supertrött igen :(((
Mina bröst är jätte stora och jätte tunga.. Gått upp flera storlekar och är nu i storlek E nåt.. Sist blev mina bröst ännu större av amning så får se hur det här slutar haha. Trevligt med boobs men inte för mkt boobs ???? Haha
Shit vad ni är aktiva. Jobbat hela dan och har massor att läsa ikapp
Jag fick brev från FK idag och blev beviljad graviditetspenning från 23/6 fram tills 10 dagar innan BF. Såå skönt känns det!
Är inne i en period nu då jag mår riktigt bra. Såå skönt efter att ha mått skit första tiden. Pyret sparkar varje dag och mest kvällar/mornar