BF Augusti 2016
Vad bra! Pressa för att de tar alla prov de kan. Bättre att vara på den säkra sidan tycker jag. När jag hade klåda pga överansträngd hud tog jag prover regelbundet just bara för att utesluta påverkan på lever och så. Gallprov kanske det heter (glömt).. Visade sig sen att klådan berodde på ljusbehandlingen som jag fick pga psoriasisen så när jag slutade med den försvann klådan. Men hur ska man veta?
Gör så! Lite hydrokortisonsalva kan också vara skönt, men kanske svårt att använda om du har på hela kroppen. Helt ofarligt att använda på mindre områden vid megabehov dock.
Vilken tur du hade att det berodde på din behandling men nä, inte nåt man kopplar till i första hand. Var det i slutet av graviditeten eller var det i början?
Det kliar som tur är inte på hela kroppen (än..? :s) men att ha hydrokortisonsalva hjälpte tyvärr inte :( provade i morse i ren desperation. Det enda som skulle hjälpa är väl tavegyl men vet inte hur bra det är bär jag ammar. Ska försöka vänja lillen att inte amma på nätterba men nu med fyra tänder på g och han är så otroligt klängig just nu så vill jag försöka vänta till det blivit bättre.