Serah skrev 2016-03-28 11:37:49 följande:
Kanske är nåt som har med denna vecka att göra då? Hoppas iaf att bebis i magen mår bra för oss alla.
Jag får inte lyssna på hjärtljuden innan v 25.... För farligt enligt bm. Rul har jag inte förrän nästa onsdag. Bm tycker även att det är nära dit. Det tycker inte jag! :( så bm tycker jag ska "hålla ut" till dess. Men vafan. Ska jag behöva gå orolig ytterligare DN vecka?! Har mått piss pga det här ett bra tag. Nu är jag less. Hoppas bara nån provat lyssnar och kan ge mig tid nu i veckan. Vilket inte verkar så lovande heller då det är påsklov här nu....
Jag tror man gärna väntar till v25 för att det är så svårt att höra. Och skulle man inte göra ngt så blir man ju otroligt orolig.
Men din bm verkar ju vara ganska okänslig. Nu finns det ingen forskning på om det är faktor eller ej med doppler men troligtvis är det ingen fara alls.
Sen verkar ju alla bm i Sverige vara av olika kvalité. Jag ville så gärna vaccinera mig mot influensa, men min bm sa att det var onödigt. Man ska göra det efter rul och enligt henne var influensaperioden över då. Gjorde rul för några veckor sedan.
Jag har influensa nu. Mår så jävla dåligt! Hög feber, extrem hosta, helt slut. Sover typ 20h/dygn... Trevlig påsk