BF Augusti 2016
Fy vad jobbigt! För oss hade det inte ens gått :S
Jaa, verkligen. Det gjorde det knappt från dem heller, hon fick även den lägsta ersättningen så det var inte mkt pengar hon skulle gå heller. Stackarn
Jag måste bara rekommendera dessa amningsbhar. Jag har ju dock inte testat amma i dom men de var de skönaste jag någonsin satt på mig, är väldigt kräsen när det gäller bhar och hatar verkligen när det spänner och trycker överallt. Dessa var helt underbara, supermjuka också.
www.hm.com/se/product/14331
Jag har inte ens tänkt på sitters och sånt, tänkte att det kanske dröjer lite innan de behövs. Använder ni de när de är nyfödda? Kanske borde införskaffa mig en då.
Förresten såg nu att det startats en tråd bf februari 2017, helt galet, då har vi ju inte sååå långt kvar kanske ![]()
Ja Mika, det var jätteskoj! Stel och värkig idag dock, men det hade jag kanske varit ändå :P Riktigt kul familjeaktivitet så det borde ni göra oftare när ni har en bowlinghall så nära tillhands :)
Samma här Kela! Praktiskt (och ekonomiskt) att vara gravid samma årstid :) Och sjukt bra att få av folk i ens närhet! Jag har väldigt liten familj och är den första att få barn så inte mycket att få lånat eller skänkt här tyvärr.
Och alltså, jag kan knappt gå i perioder längre! Hade värk från korsryggen ända ner i ena knät på den korta promenaden förut :( Ska se om det går bättre med en krycka. Så tråkigt om man inte ens ska kunna gå förrän bebisen kommit ut!
Jag hade också jätte mycket problem med att gå, har det fortfarande när jag ansträngt mig men sen jag blev sjukskriven har det blivit bättre! Jag råder er att ta det så lugnt ni kan och inte ta på er för mycket.. Vet att man vill eftersom vi fortfarande är personer med saker att göra och inte bara gravida.. Men vila hjälpte mig mycket, mer än nåt annat. Försök ta mitt råd!! Hoppas ni mår bättre snart <3
Jag och min sambo har börjat med övertalningsmetoden. Vi ska övertala honom att han ska ut så fort han är redo, om ca 6-7 veckor. Och jag försöker förklara att ett julikalas är mysigare än ett augustikalas. Om han väntar 2 veckor över BF kommer han ju när skolorna börjar, supertråkigt. Har bf 3 augusti så ett julibarn kan det gott bli. Man kan ju alltid hoppas att han lyssnar och överväger, hahah. Skämt och sido. Jag är så trött på att ha ont och har han hellre utanpå än inuti när han ändå är färdigbakad.
Hazel grace nej fy fan vad trist med avslag
särskilt nu när det är semestertider o grymt varmt.
Misszandra åh hoppas det kan funka. Ska nog öva det jag med
de ska ju ändå lyssna på sina föräldrar så lika bra att börja i tid. Fast ska tjata o tjata om att han ger fan i att komma hemma o innan v 37+0 ![]()