Kela1981 skrev 2016-07-29 09:15:27 följande:
Äh man kan ju ha känningar låååångt innan och sen ändå gå över flera dagar så det känns inte som att det är nån tillförlitliga tecken. Rätt vad det är så brakar det bara loss för dig istället :)
Ja man vill ju ha ont eftersom smärtan leder till nåt positivt ;) Men visst känner man sig lite rubbad när man går omkring och önskar sig lite mer ont ha ha ha
Jag har haft en vansinnes natt i natt. Klådan som jag hade för några veckor sedan med utslag har kommit tillbaka fast sju resor värre. Trodde först jag hade fått ännu fler myggbett men fattade snart vad det handlade om :/
Känns helt onödigt att ringa min bm igen. Dom kollade ju levervärdena och dom var ok så då finns det inte så mycket att göra mer än att försöka behandla med kylbalsam och kortison.
Smorde in mig i Aloe-gel i natt och efter andra omgången la det sig lite så jag kunde somna, då hade klockan hunnit bli halv fyra X(
Så nu har jag precis lämnat dottern på dagis och ska passa på att sova en timme innan det är dags att ta tag i dagen.
Ska ha gäster ikväll (såklart!) så vill hinna röja undan lite i småbarns stöket ;)
Oj!! Ha gäster är inte dåligt.. En annan försöker hålla folk härifrån för jag orkar inte med dem... Hälsar gärna på andra dock, men hemma vill jag bara va ifred. Och på tal om att röja, detta evighetsgörat. Rensar barnens kläder för att se behovet inför hösten. Känns som jag tagit mig vatten över huvudet....orkar inte, tog en paus o lade mig i sängen istället XD