• Mulan91

BF Augusti 2016

Åh grattis DigiC och Josefine!! :))

Jag är också supervarm på natten, helt sjukt. Inatt kändes det som att bebisen låg och borrade ner sitt huvud ännu mer i mitt bäcken, det ilade och gjorde ont :( men inget mer har hänt än.. Hoppas du slipper igångsättning NMG :) håller tummarna för dig!

• Mulan91

Nästan så man glömt hur det känns att vara "normal" haha... Längtar så. Vill va mig själv igen :)

Trodde svett-delen var över efter förlossningen haha :o

• Mulan91
    anlili skrev 2016-08-25 16:03:26 följande:

Lycka! Har ätit fast föda för första gången på fem dygn. Helt fantastiskt att jag har lyckats hålla mjölkproduktionen igång trots att jag inbyte har ätit något på så länge. Men vi har klarat oss utan tillägg, kanske för att jag har varit så noga med att dricka och ta vätskeersättning. Köpte näringsdrycker igår för att fylla på energiförrådet lite - man är ju inte direkt full av energi efter så många dagar utan mat. Tog två igår och idag har jag lyckats äta en hel rostmacka och en halv portion mat! Yeah!

Oj shit jag hade svimmat!! Skönt :)
  • Mulan91

Va skönt att ni haft så positiva upplevelser av igångsättning! :) hur går det Nmg?

Idag hade jag mitt sista besök hos BM, bebisens huvud har sjunkit väldigt långt ner i mitt bäcken så BM trodde inte att det skulle dröja nu.. Har BF imorgon. Hoppas på att nåt sker i helgen iaf! :) men har inte haft så mkt förvärkar eller sammandragningar. Bara den där jobbiga känslan av att bebisen borrar ner sig :/ not så nice men hey nåt iaf.

• Mulan91

Det är ju inte så konstigt att man e lättirriterad när man har helt slut på krafter och tålamod haha :( åhhhh Godis :(((( nu vill jag ha. Men orkar inte gå och köpa. Dilemmat xD

• Mulan91
    Nmg skrev 2016-08-27 18:27:39 följande:

Idag var jag ut och gick en stund blev 8 km men jag undvek at gå igenom stan. Min man sa att vi skulle till hemmakväll och fick raseriutbrott och frågade om han trodde att jag ville träffa massa folk när jag känner mig ful och ser ut som en groda.

Stackarn haha. Han sa att jag inte alls var ful men det spelar ingen roll vad nån säger jag känner mig som en vaggande pingvin och nu vill jag bli av med magen!!!

På tal om godis, idag blev det fika buffé mums det vs gott

Haha! Jag tog mig till affären ändå :) har varit aktiv idag men d verkar som att BF har kommit och gått utan resultat buhuu :(

Jag fick följa med till min sambos vän igår för en sån där hemmakväll hahaha -_- gick för hans skull. Är verkligen inte social just nu o d känns lite tråkigt för jag känner inte igen mig själv :( åååååh mitt tålamod e borta! Vill inte vänta mer
  • Mulan91
    Nmg skrev 2016-08-28 16:55:12 följande:

Hur går det för dig Mulan? Känningar än?

Har varit lugnt på FM idag men nu har jag det känts som en rejält tryck neråt och sammandragningar. Jag hopps verkligen att det har hänt lite grejer imorgon bitti när vi ska till Förlossningen så

Man slipper börja från 0. Jag är Sååå nervös för igångsättningen!

Alltså jag är mest irriterad nu haha, mitt tålamod e helt slut, vill bara slippa vara gravid nu haha!! Vill ha min bebis. Har haft minimalt med sammandragningar. Hade mkt mensvärk men det gav sig sen. Enda jag känt e lite tryck och trötthet så jag e inte så optimistisk haha. Testade färdknäpp men det fungerade ju inte -_-

Vad spännande att du har garanti på att du får en bebis imorgon!! Det går säkert bra :)

Hallonpajen jag hade det också så! Jätte mkt aktivitet en dag och inget den andra gahh haha man blir så besviken.
  • Mulan91

Förstår hur du känner dig! Kommer ha problem med barnvakt nu i början av veckan, allt hade varit mkt enklare om d gått av stapeln nu i helgen. Men men. Det löser sig! För oss båda :)

Svar på tråden BF Augusti 2016