BF Augusti 2016
Grattis Naos01! :)
Och lycka till idag Nmg hur du än beslutar att göra :)
Moen wow att det redan gått en hel månad, va snabbt det har gått. Roligt att tösen verkar vara så pigg!
Grattis Naos01! :)
Och lycka till idag Nmg hur du än beslutar att göra :)
Moen wow att det redan gått en hel månad, va snabbt det har gått. Roligt att tösen verkar vara så pigg!
Vad tråkigt Nmg! Men bebben kmr säkert innan v 42! Har också min koll på måndag, låt oss hoppas att vi båda slipper den kollen ;)
Anonym jag har inte ens kollat min tapp, BM verkade inte så intresserad av det.. Men hade gärna vilja vetat om nåt hänt överhuvudtaget.
Jag har också väldigt svårt att distrahera mig och fokusera på annat. Känns nästan omöjligt. Kanske om jag hade haft mer ork så jag kunde åka nånstans men jag har verkligen inte det. Orkar inte ens handla längre, att plocka varor och sen stå i kö gör mig så andfådd!
Haha Gud va mycket gnäll det varit i tråden på sistone xD det är tufft att vara dom sista och så går alla vi tre över också haha typiskt. Ska tröstäta en massa godis idag :D
Din stackare Nmg! Förstår att det måste vara jättejobbigt!
Och det är nu jag förstås inte ska berätta att kl 11.19 idag tittade lillebror ut! Jag lyckades klara 8 cm hemma på egen hand, sen tog sista biten tre timmar. Han stod ganska högt så efter ett tag tog de hål på hinnorna och det visade sig att han bajsat i fostervattnet. Det blev lite stress på slutet och han hade dessutom navelsträngen två varv runt halsen...läskigt! Men han verkar må bra (vi väntar fortfarande på undersökning och så) och jag klarade mig på bara tens och lustgas! Det kändes fantastiskt i sig.
Haha ebay är farligt!!!
Jag vet!! Beställde skor Och kläder igår Åt lillen, finns såå mycket fint haha. Måste spärra mitt paypal konto
Vart ska du på kontroll på måndag? Och vad ska de göra på kontrollen?
Jag visste inte heller att man kunde misslyckas med igångsättning.. Man lär sig saker i den här tråden!
Mrs brightside jag har UL på mvc men förlossning e planerad på SÖS..
Nmg jag förstår dig, tror du blir igångsatt hursomhelst med tanke på hur långt du kmr vara gången nästa vecka. Det ska nog gå bra! Hoppas du slipper!
Jag e ba trött på allt just nu. Och mina "uppgifter" i hushållet ger mig sån megaångest. Orkar inte springa (åka kommunalt i över en timme) och hämta på dagis, handla och laga mat för en familj just nu men det är vad som förväntas av mig :( min ork e borta hur länge ska man gå runt så här?
Tack tjejer skönt att ni fattar grejen :( känner mig som en gnällkärring och mes som inte pallar! Min sambo hinner inte hämta men hans pappa har snällt erbjudit att fixa det så jag ska slippa... Men d e väl nån stolthetsgrej ivägen jag vet inte.. Ska försöka säga hur jag mår men man känner sig så handikappad och som att man inte duger nåt till längre gah!
Nmg det drar i mina ljumskar också, jätte obehagligt!
Jag misstänker att hormonerna håller på och spökar ordentligt :o grinar hursomhelst nu! Jag gråter typ aldrig annars
Håller med, Bakade kakor idag och de flöt ihop så Jag började gråta och sen tänkte jag på min man som får äta lunch med kollegor och jag sitter hemma och äter ensam dag efter dag då kom några tårar oxå. Haha känns som man kommit till slutet nu. Hoppas det sätter igång för oss snart!
Jag fattar inte heller riktigt hur mkt man ska gå haha. Tvingar också mig själv att promenera och så går jag i trappor! -.- händer inte så mycket ändå haha.
Skönt att man inte är ensam i det här iaf :D hjälper mycket med det här forumet och att prata med er! Tack för det :)