BF Augusti 2016
Vad märkligt med någon som tycker att man inte ska amma!
Jag vill jättegärna att det ska fungera denna gången och mest pga att jag kommer att ha barnen själv på nätterna och då slipper jag upp och värma/blanda ersättning 100 ggr om dygnet. Allt är liksom färdigvärmt och smidigt förpackat!
Däremot så vet jag att barnen överlever alldeles utmärkt på ersättning så funkar det inte så gör det inte. Huvudsaken är att mamma och bebis är nöjda <3
Idag har jag varit på toa säkert 6-7 ggr och gjort nr 2 ha ha ha äckelvarning! Inte så att jag är dålig i magen men jag känner liksom ett behov av att gå oftare. Funderar på om jag läser för mycket in i det och gärna vill att det ska vara ett tecken på att det snart är dags eller om det bara är bebis som ligger och trycker på ;)
I allt gnällande om föräldrar osv så vill jag gärna erbjuda ett mer positivt inlägg :) Min pappa är så sjukt engagerad i dottern nu inför lillasysters ankomst. Vill gärna vara den vi ringer (vilket det blir i första hand) och suger åt sig all info om vilka rutiner osv som hon har. Idag var han med och hämtade på dagis så att han fick träffa pedagoger och se så han hittar om han behöver hämta henne. "Så blir det tryggare för henne när det är på riktigt sen" var hans kommentar :) Karln är mer engagerad i henne än vad han någonsin var i mig XD Men skönt att se att han försöker ta igen det med barnbarnen <3