BF Augusti 2016
Va jobbigt ni verkar ha det med svärisarna, hoppas ni får det enklare snart! Själv så har ena sidan av familjen tagit avstånd eftersom jag valt ett liv som inte följer deras religion... Så mina svärföräldrar får gärna komma över några gånger i veckan haha..
(MinMonchini)Ang amning så har det gått bättre den här gången än första. Jag fick sjukt såriga bröst och hade det i typ 3 månader med min första. Tillslut hände något och det klickade! Helammade då och nu. Nu använder vi medela amningsnapp för att jag har plana bröstvårtor. Fungerar bra men ska försöka vänja av bebben när han är någon månad äldre! Mitt tips är att inte ge upp! Vi är ju i princip byggda för att amma så det ska gå! Bebisar lär sig så mkt också så rätt som det är kmr det förmodligen att klicka. Har du pratat med BM om dina problem? Finns stöd att få.
(Zarisen, Nefermiw) Ang huvudform så ligger min son också mest på sidan xD har också funderat på om det kanske kommer att innebära smalare huvud haha, hoppas inte det..
(Nmg)När det gäller att gå ut så går jag ut med min son varje dag, och handlar också nästan varje gång! Han har inte blivit sjuk eller nåt. Tror frisk luft och dagsljus e viktigt :) och Djurgården är ju finast spec med barn. Jag hänger inte så mycket i City men d kanske hade varit kul för er att se Mall of Scandinavia om ni inte redan gjort det? :) kanske ni vill gå på Skansen eller något museum? Haha jag vet inte :/ jag har mest hängt på söder innan man blev gravid haha (fest område) :D hoppas ni hittar nåt skoj att göra!