Nmg skrev 2016-10-07 12:10:55 följande:
Ni som jobbar/ har jobb, har ni nån kontakt med er chef? Jag har varit hemma sen juli visserligen semester några veckor först och sen bebis men jag har inte hört ett ord från henne förutom på Facebook när hon skrev grattis nör han föddes då när jag la ut att han va född. Men jag kanske förväntar mig för mycket?
Jag vet inte. Hon har ju "bara" 7 anställda så hon borde ju ha tid att skicka ett sms eller Mail Nån gång och kolla
Läget? Man känner sig ganska bortglömd. Innan jag gick hem så bestämde jag och min ersättare ett datum för nör vi ska ha heldag med jobbet ( när vi bjuder in alla 200 som
Jobbar där och diskuterar olika frågor osv) då
Sa hon att jag kunde vara med om jag ville. Jag o min ersätter bokade ett datum som va längre fram nen nu fick jag veta att det jade ändats och det va igår som de hade haft "heldagen". Nu kanske min chef inte visste att jag hade ett annat datum i kalendern men jag trodde hon skulle fråga ialla fall om jag skulle vara med då det ör jag som fixat alla de dagarna under många år osv. Men som sagt jag kanske kräver för mycket...
Det beror väl på vad ni haft för typ av relation kan jag tänka mig? Jag var timmis/vikarie på mitt senaste jobb i 3 år, vi är ganska många anställda där, typ 40-50 pers... Blev avslutad pga LAS nu i sommar, men min chef har hört av sig flera gånger och jag ska dit nästa vecka och hälsa på... Tycker inte du kräver för mycket faktiskt, men hon kanske bara e sådär som person? Det är nog inget personligt <3