skattenmust skrev 2016-04-04 11:30:33 följande:
hahaha ramla av, *asg* jotack, min ena bröstvårta klöv sig på mitten, min son kräktes och bajjade mitt blod, jag grät och det var ångestladdat under denna tid att amma, men jag höll ut, sedan hade jag 8 st mjölkstockningar med honom, så illa en gång att sjukhuset tog in mig, hade då hög feber med, men jag fortsatte ändå, för jag anser det vara bäst för barnet och det gav ju med sig när kroppen reglerar rätt mängd och bröstet vänjer sig :)
Haha fyy :( kändes ju som det haha! Tror min ens också klöv sig en del haha. Ingen som varnade en för det inte... Fick också mjölkstockning :( tyckte inte min BM hjälpte alls, hon bara avfärdade det och sa att jag bara skulle amma vidare så går det över. Men jag hade feber och spydde, gick ner all graviditetsvikt på en vecka! Känns bra att vi har den här gruppen och kan dela med oss av erfarenheter :)
Jag hade amningsnapp men jag tyckte knappt att den hjälpte :o ändå har jag köpt in nya igen haha. Det och lite hygiensaker har jag införskaffat. Och en overall. Tänkte köpa vagn denna månad och lite kläder sporadiskt under månaderna som kommer.. Men sjukt svårt att hitta unisex kläder tycker jag!