BF Augusti 2016
Skattenmust verkar ha försvunnit helt :( Hon har tagit bort sig från bf-listan också.
Hoppas inget hänt :(
Skattenmust verkar ha försvunnit helt :( Hon har tagit bort sig från bf-listan också.
Hoppas inget hänt :(
Hur är eran mage, lågt eller högt sittande?
Min mage börjar nedanför naveln typ och sitter alltså väldigt lågt, har gjort så från början.
Inga nya bristningar än vad jag kan se. Smörjer mig mig olja varje gång jag duschat på magen.
Ikväll var mini väldigt aktiv i magen och kickade så mycket att storebror fick känna flera gånger. Var så mysigt och roligt för honom. Min sambo har inte lyckats tajma in det och fått känna än.
Har tyvärr fått mycket bristningar på insidan av låren! Känns inte kul.. Har inte blivit större över låren så de är konstigt :( har fått två streck på varje sida på höfterna också..
Har haft foglossning nästan ända från början. Vissa dagar är värre än andra. Skönt att jag studerar hemifrån, annars hade jag vart tvungen att bli sjukskriven då ja arbetade på förskola innan! Vissa dagar kan jag inte gå. Är hemskt att promenera med hundarna dessa dagar.. Har använt mig av kryckor.
(Oj vad jag gnäller!)
Min sambo tycker jag är ute i alldeles för god tid när det gäller typ...allt! Det är ju låååångt kvar säger han när jag pratar om grejer att köpa :-/ Men jag är värsta planeraren och vill vara ute i god tid. Har bilbarnstol kvar och skötbord + kläder då.
Shit vad ni är aktiva. Jobbat hela dan och har massor att läsa ikapp
Jag fick brev från FK idag och blev beviljad graviditetspenning från 23/6 fram tills 10 dagar innan BF. Såå skönt känns det!
Är inne i en period nu då jag mår riktigt bra. Såå skönt efter att ha mått skit första tiden. Pyret sparkar varje dag och mest kvällar/mornar
Tänkte tipsa alla om en supergod och fiberrik frukost! Hjälper mig och min hårda mage jag fått under graviditeten och efter järntabletterna.