Inlägg från: Timoteja |Visa alla inlägg
  • Timoteja

BF Juli 2016 (ny!)

Hejsan!
    Jag är ny här på Familjeliv. Jag är 39 år och bor i Göteborg med min sambo. Vi väntar ett mycket efterlängtat barn med bf 14 juli. Det är mitt första och hans andra barn. Min 10-åriga bonusdotter, som bor hos oss på halvtid, är mycket glad över att äntligen få ett syskon.Skrattande

• Timoteja

Hoppsan! Man kan visst inte använda smileysar här, det blev en massa frågetecken. :)

• Timoteja

Jag kände de första sparkarna i vecka 19, helt underbar känsla! Senare på kvällen kunde min sambo oxå känna sparkar när han lade handen på min mage. Nu är det full fart där inne nästan så fort jag sätter mig eller lägger mig ner. :)

• Timoteja
    Axelberg79 skrev 2016-03-16 21:32:03 följande:

Jag känner mig så glad idag. Jag har hittat en kurs i vattengympa för gravida.. Den börjar 5/4 .. känns såååå roligt att unna mig det. Ska maila dom ikväll och boka in mig. Och dessutom så fick våra kompisar sin lilla bäbis i går. En underbart söt liten flicka <3

Jag tränar vattengympa i varmvattenbassäng varje torsdag, det är så skönt för kroppen. Jag är reumatiker så det är jag speciell rehabträning jag har med sjukgymnaster.
  • Timoteja

Idag fick jag Levaxin utskrivet för min ämnesomsättning har rubbats sen jag blev gravid och jag bildar alldeles för lite sköldkörtelhormon. Håller tummarna att min konstanta trötthet går över nu så jag orkar göra saker igen.

• Timoteja
    Namnlös2015 skrev 2016-04-06 10:55:32 följande:

Hur många dagar har ni kvar till BF??

Jag har 92 dagar kvar idag :)

99 dagar kvar idag, så är äntligen 2-siffrig! :)
  • Timoteja

Var hos läkaren i morse och blev sjukskriven 50% i två veckor pga av mina ledbesvär (jag har reumatism), trötthet och foglossning. Det ska bli så skönt att inte behöva jobba heltid längre! :)
    Jag var hos bm idag oxå och alla mina värden var bra och bebisens hjärtljud lät bra. Han har vänt sig den här veckan, men jag är bara i vecka 33 nu så han hinner vända sig ett par ggr till sa bm.

• Timoteja

Jag är så glad. Har gått och oroat mig idag att jag ska behöva gå upp och jobba heltid igen efter att ha varit 50% sjukskriven i två veckor. Men läkaren förlängde sjukskrivningen till den 3/7! Så skönt! Har bf den 14 juli.

Svar på tråden BF Juli 2016 (ny!)