Inlägg från: Jw83 |Visa alla inlägg
  • Jw83

BF Juli 2016 (ny!)

Jag sover med isklampar under kudden och tvärdrag i sovrummet.

Vi har en son på 15 månader så en stor del av tiden dagtid spenderar vi i barnpoolen eller i en närliggande badsjö.

Det är varmt att vara gravid! Dessutom så trycker bebisen på för fullt nu! Känner mig extremt bajsnödig hela tiden. Har mycket förvärkar också. Så jag börjar bli rätt trött på att vara gravid..

• Jw83

Nu är vår tjej 6 månader. Storebror fyller 2 om en månad:) Full fart! Vi har gått lite emot rekommendationerna om mat .Alice äter hela portioner och började smaka redan vid 4 månader. Men hon har vrit rätt stor och tidig så bvc tyckte att detvar ok. Kryper och har suttit själv sedan 5 månader.

Hon har fått eget rum nu och sover 19 till 6 men vaknar 1~2 gånger för amning. Brossan somnar också vid 19 och allt hade varit frid och fröjd om han inte hade vaknat skrikande 5 gånger per natt... skitjobbigt för både honom och oss..

• Jw83

Min lilla dam börjar också bli stor! Nio månader gammal och har lärt sig alla viktiga saker så som att mata hunden och slå storebror.. Hon har fått sitta på sin ponny för första gången och hon har börjat ta sina första steg utan stöd.

Tyvärr så har hon inte gått upp tillräckligt i vikt enligt bvc. :( Hon äter som en häst men är också axtremt aktiv.. får börja ge proteinpulver för kroppsbyggare kanske ;). Har slutat amma nu så hon kanske går upp mer snart.

Hon har inte sovit dom senaste nätterna. :( Håller på att få fyra nya tänder santidigt så hon har ont och berättar gärna det högljutt i timmar.

Hur mycket pratar era? Här har det bara kommit pappa och mamma och hon pekar inte ännu.

Svar på tråden BF Juli 2016 (ny!)