fastfrusen skrev 2016-07-24 10:02:46 följande:
Hade också utomkveds innan den här graviditeten, känner att jag varit så otroligt orolig hela tiden pga det.. har så hemska irrationella tankar också pga risken för utomkveds är så pass låg att jag/bebis kommer drabbas av andra saker där risken är extremt låg.. Nu på upploppet (bf+3) så hoppas jag bara att allt går vägen och varje dag jag går över bf gör att jag nojjar ännu mer! Fick du opereras för ditt utomkveds??
Mal Mal skrev 2016-07-24 09:54:58 följande:
fastfrusen
Hur går det m huvudvärken?
Jo den var hemsk igårkväll men lite bättre idag tack och lov :) tror det var kombo migrän/spänningshuvudvärk, brukar alltid ha sådan när jag ska ha mens vanligtvis men man har ju blivit lite bortskämd när man sluppit båda delarna under grav!
Jag fick mitt första utomkveds år 2008, då blev det titthålsoperation och dom tog bort ena äggledaren.
I somras fick jag mitt andra utomkveds, först gjorde dom en titthålsop men det gick inte så då blev det ett vanligt snitt, tog då bort min andra äggledare.
Så vi hade en väldans tur att bli gravida på första återföringen efter utomkvedet :)
Igår kväll hade jag väldigt jobbiga förvärkar när jag låg och vilade, då tyckte både jag och min man att vi skulle passa på att sexa för att förhoppningsvis få igång det hela. Men då gick förvärkarna istället över helt! BF -2 idag.