BF Juli 2016 (ny!)
Nej, mjölkstockning är nåt av det värsta! Kul att ha skitont i bröstet, ha 40.5 i feber, och en liten kille som ska amma... Roligare kan man ha... Det kanske hade gått att få igång bröstet om jag verkligen kämpat, men orken ska ju infinna sig också..nu har det nog gått för lång tid. Nu kämpar jag med att amma ofta och länge så att det ska räcka med ett bröst framöver. Får se om det funkar. Har blivit betydligt mer mjölk nu iallafall.
Ånej :/ mjölkstockning låter inte kul alls. Går det inte att få igång andra bröstet ifall du pumpar? Eller har det gått för lång tid? Jag har inte jättebra koll på det där. Känner igen det där, våran kille gör likadant, spottar ut nappen osv. Inatt ville han inte heller somna, klara pigga ögon.. Själv höll jag på att falla ihop av trötthet. Men till slut så.
Ojdå, nej då är det full rulle på dagarna kan jag tänka mig. Hoppas på att Max får in rutinen att sova på nätterna framöver så du får sova med! Jag blir ju knäckt även fast jag ändå får ok med sömn. Du gör det bra! Inatt sov lillen mellan 12 och 5, somnade om 7 och sov till 11. Otroligt. Hoppas verkligen det håller i sig!