BF Juli 2016 (ny!)
Megagrattis till alla små fina bebisar!
Megagrattis till alla små fina bebisar!
Bf-11 och inga känningar. Hoppas lillen stannar ett tag till för har just haft en hemsk natt med min lille grabb på 1,5 år. Han hade feber och sov noll. Jag har vankatboch vyssat och sjungit och gett juice och alvedon. Helt slut och med ömmande kropp lägger jag mig nu för att sova medan maken tar honom. Tror tyvärr att jag kommer få denna sjuka nu så ingen förlossning på ett tag tack!!!
Är lite avis på alla uttråkade, hur knäppt är inte det? Med första barnet (född feb-15) var jag övertygad om att gå över typ 2 veckor. Hade ställt in mig på att fixa matlådor, pyssla, baka osv. Men ungen kikar istället ut en vecka tidigt... Istället hade jag alltså knappt hunnit landa från jobb osv.
Och nu, nu har jag en 1,5 åring som stjäl all tid och jag hinner definitivt varken pyssla eller slappa framför tv osv. I nästa liv kanske :)
Grattis nyblivna mammor!
Här är fler som inte fött än! 1 vecka till bf! Grattis nya mammorna!
Hoppas på leverans för dig snart då Moorii!
Här är det ungefär som vanligt. En del mensvärk och lite sammandragningar. Bf-3 idag...
Bf för mig idag också och absolut noll tecken på att förlossningen är på g!
Lite lustigt, förra graviditeten sa alla att bebisen skulle komma 2v sent, istället lom han 1v tidigt. Denna graviditet sa samma människor att lillebror kommer att komma tidigt... Men istället är han nu alltså (gissningsvis) sen.
Skönt att det är lite svalare idag också! Gött! Jag fyller år och har dagen uppbokad... Först glass med vänner, sedan dejt med maken och övernattning hos svärmor som passar sonen när vi är på dejt. Skönt att hålla sig sysselsatt så Man inte överanalyserar eventuella "tecken" för mycket!
Tack för era grattis igår, blev en fin födelsedag! Idag på bf+1 börjar jag längta efter leverans av bebis på riktigt! Har falsk ischias på höger sida rumpan och den blir bara värre. Kom igen nu lillebror! Dags att möta världen!
Usch, tror att jag håller på att få feber! Sjukt obekväm i kroppen inatt... Kan inte hitta någon bekväm position och känner att jag har hög puls. Halsbrännan från hell verkar även vara tillbaks. Jippie!!