BF Juli 2016 (ny!)
Men vänta nu? Jag ska sätta in spiral nu till veckan, men hon sa inget om att det skulle kosta något? Jag har inte heller råd att betala något för det. Suck :(
Men vänta nu? Jag ska sätta in spiral nu till veckan, men hon sa inget om att det skulle kosta något? Jag har inte heller råd att betala något för det. Suck :(
Såg nu att kopparspiral är gratis, är visst skillnad på den och hormonspiral!
Vad är skillnaden på dessa två då?
Har jag sån tur nu att jag hittat ett gratis preventivmedel ?! Känns för bra att vara sant... gäller det alla och överallt? Ni som har haft kopparspiral, hur har det funkat? Har ni varit nöjda?
Nu har jag satt in en kopparspiral. Var på efterkontroll och passade på då. Tog även cellprov som jag annars skulle gjort nästa vecka. Lika bra att få det överstökat... nu återstår att se om spiral är nåt för mig. Och gratis var den ju
Jag glömde fråga om kopparspiralen gör nytta på en gång eller om det tar ett tag, nån som vet?
Åh, blev så glatt överraskad idag! La Gustav på mage som vanligt för att öva att lyfta på huvudet, och så rullade han över på rygg, helt själv! Som tur var hade min man inte hunnit åka till jobbet, så ropade på honom, la Gustav på mage igen, och så gjorde han det en gång till :D så häftigt! Tänk vad stolt man kan bli över sin lilla bebis ^^
oj det var ju väldigt tidigt. Vad duktig han är :) Läste att de vanligtvis gör det vid 5-6 månader och att 3 månader är tidigt och G är ju bara 2!! :D
Vad härligt! Det är så roligt med framsteg!
Min lilla skrattade för första gången igår, 2 mån + 2 dagar. Alltså, jag började typ grina. Fan är så jävla blödig, hehe :)
Men ojoj! Duktig kille! Hur gammal är han? Vår lille gör inget för att ens försöka