Inlägg från: Namnlös2015 |Visa alla inlägg
  • Namnlös2015

BF Juli 2016 (ny!)

För mig spelar det ingen roll hur länge jag stannar, men jag vill ju helst inte åka hem samma dag!

Jag börjar bli lite nojjig över eventuell personalbrist :/

• Namnlös2015

Jag har nog något liknande, börjar under revbenen typ. Mitt släpper om jag trycker emot en stund!

Ingen aning om vad det är!

Axelberg79 skrev 2016-03-21 20:00:03 följande:

I morse när jag åkte till jobbet så kände jag mig inte ens gravid, det var bara magen som avslöjade det. Så bra mådde jag. Väl framme och efter att ha jobbat nån timme så så fick jag så oerhört ont vid revbenen under höger tutten. Jag uthärdade men efter ett tag så började det sprida sig ned åt och bakåt nästan enda till ryggraden... Det känns som att det är musklerna för det går över efter några minuters ryggläge. Men jag har inte tid eller möjlighet till ryggläge på mitt jobb när jag behöver det..

Nån mer som har haft så eller som kan veta vad det kan vara??

• Namnlös2015

Glad påsk på er :)

Vi har tagit en liten tripp med vår husvagn för att komma ifrån flytt och renovering!

Lika bra att vänja bebisen vid campinglivet med en gång :p

• Namnlös2015

Helt galet va tiden springer iväg, har drygt 14 veckor kvar och har inte hunnit fixa allt jag vill, vill ha det mesta klart inom kort, man vet ju aldrig om liten vill ut tidigare :p

Ligger i familjen med för tidiga födslar, själv var jag 10 veckor tidig!

Hur går det för er andra?

Är ni klara med allt?

• Namnlös2015

Hur mycket tror du att du har gått upp?

Jag var på flesta mätningen i förrgår, 26 cm.

Så spännande med husvisning :) håller tummarna!

Vi har också nästan precis flyttat, vi lämnade vårt gamla hus igår och idag känns det nästan lite konstigt att inte behöva åka dit mer! Men skönt att flytten är gjord nu innan liten kommer!

Lycka till idag :)

Axelberg79 skrev 2016-04-01 08:34:40 följande:

Om en vecka har jag mitt första väga/mäta besök hos BM. Längtar dit . Lite orolig dock för hur mycket jag går upp i vikt, jag har inte vägt mig sedan inskrivningen i v 9 och är nu i v 24 (23+2) .

Idag är en stor dag för våran familj. Vi ska på en husvisning och vi har fått lånelöfte. Så nu mina vänner så kan ni väl hålla nån extra tumme för oss idag. Det skulle innebära en stor och skön förändring för våran lilla familj och en bra start med lillsmurf <3

• Namnlös2015

Har ni fått bristningar än?

Jag tror jag håller på att få på magen nu...

Jag har 12 veckor kvar, hur ska jag se ut sen?

• Namnlös2015

Det är jag också, 2 ggr om dagen, men det är mest för det är skönt :)

Vad jag vet är det egentligen inget som hjälper :)

Axelberg79 skrev 2016-04-10 22:06:18 följande:

Jag har inte fått några nya men jag har kvar sedan förra graviditeten. Men det är mest på höfterna. Jag är väldigt noga att smörja mage, höfter och brösten med kräm varje kväll.

• Namnlös2015

Idag har vi 80 dagar kvar, beräknade till 7/7 men senast 14/7 ska bebisen komma ut :)

Jag börjar också bli lite nervös nu!

Vi ska på TUL den 17/5, ska bli roligt att få se igen!

Vi har bara ordnat lite kläder, vagn, babyskydd och spjälsäng!

Ska försöks ge mig på att renovera bebisrummet nu under veckan :)

• Namnlös2015

Jag vet inte hur det är med TUL i vanliga fall i Skåne, men jag får göra det pga IVF-behandling.

Min vikt är väl inte så rolig, men kan inte göra så mycket åt det. Rör på mig och äter bra, men har ändå gått upp 15 kg redan!

Så får satsa på att ta tag i det efteråt :)

Svar på tråden BF Juli 2016 (ny!)