BF Juli 2016 (ny!)
Jag funderar på att ringa till min BM på måndag. Vi var på rul för lite mer än 2v sedan men hennes konstiga sätt förbryllar mig fortfarande. Hon var helt opersonlig och kall. Min son på 12 år var oxå med och då tycker jag att hon kunde väl ha varit lite pedagogisk och visat honom lite, typ stannat till lite när lillsmurf rörde sig ganska mycket. Men hon fortsatte bara med sitt.
Och sen var det att hon sa aldrig att det såg fint ut eller ens att hon sa att allt var bra.... Hon sa att det var ok! För mig känns det som att det var på gränsen till bra.... Vi fick jättedåliga bilder som vi endå måste betala 200kr för. Och hon kunde inte avgöra om det var en flicka eller pojke....
Jag känner mig jättebesviken, är jag bara känslig eller skulle ni oxå ha ringt??
Funderar på det där med barn på ultraljud, i mina papper stod det att man inte fick ha med sig barn, men det där kanske är olika. Men tänker att anledningen att hon inte var pedagogisk då var för att det inte ingår i hennes jobb, även om man kan tycka att hon trots det ju kunde ha varit det ändå. Förstår att du blev besviken! Hon verkar ju inte vara en särskilt trevlig person.