Insemination 2015-2016
Hej!
Jag hoppar in i denna tråd. Jag blev gravid i Oktober 2015 men det slutade med tidigt missfall i november (v6) Därefter var min kropp jättekonstig. Jag hade inte lika mycket flytningar som innan graviditeten, jag fick konsigt ont i vänster äggstock 3 dagar innan mens samt 3 dagar fram under mensen. Tillslut tog vi kontakt med Sophiahemmet för att undersöka och se ifall det finns cystor. Ultaljudet visade inte tecken på cystor så jag fick spola äggleden. Det visade sig att vänster äggled inte visade lika starkt kontrastljus som höger sida. Därefter fick jag genomgå hysteroskopi, vaginal operation och där konstaterades det att vid ingången till vänster äggled så hänger de lite kött eller vad man nu ska kalla det, men det ska inte påverka chansen för spermier att komma in, och inte heller för ägg att komma ut.
Efter att ha genomgått allt detta så har jag fått tillbaka mina flytningar igen och allt känns som förr. Ändå tar det sån attans tid att lyckas. Det känns rättare sagt omöjligt :( Idag är det dags för mens men hittills har den inte tittat fram. Jag är redo iaf