halfmoon skrev 2016-01-30 21:41:56 följande:
Förstår hur du känner, det är sjukt påfrestande! Hade en dipp idag också och kände att allt bara är jobbigt och att det kommer ta evigheter tills det funkar, om det nånsin kommer funka. Är orolig för hur det ska påverka måendet.
Du förpestar inte tråden! Nånstans måste man ju kunna få ut all frustration! Min sambo hanterar också detta bättre än mig. Tror det delvis handlar om att de inte hela tiden kan gå och känna efter. Eller för den delen går och kollar efter blod vid varje toabesök.
När har du bim?
f
Ja exakt, känslan att det kommer ta en evighet till det funkar, om det ens kommer göra det.
Mitt mående är sedan länge påverkat, helt klart. Vår första kontakt med sjukvården var Augusti 2014. Nu i Januari 2016 fick vi göra vårt första försök. Då hade vi försökt några år innan också, fast vi anande felet från början. Sen gör det inte saken bättre att det pluppar ur ungar här o där (bland andra mina 2 systrar och makens syster) och min familj börjar undra om oss. Har inte berätta om våran resa för dom än.
Ja ja, min bim är iaf på onsdag, har mens symtom som gör att jag antar att det "skitit sig" denna gång .