Insemination 2015-2016
Hur går de för dig?
Fått ett starkt pluss ännu?:)
Jag håller på att få ett missfall nu. Testen blev lite starkare men stannade av. Började småblöda imorse och nu ikväll har det satt igång ordentligt.
Hur går de för dig?
Fått ett starkt pluss ännu?:)
Jag beklagar, verkligen!!!
Ska ni ta en paus eller ska ni köra vidare?
Livet är inte rättvist. <3
Hur går det för dig Olidligaväntan, ägglossning på gång ännu?
Håller tummarna att de hittar spermier då Niniii! Får ni besked på en gång efter besöket? Nä, vänta i flera månader vill man ju helst inte!
Här har det skitit sig innan vi ens kommit iväg. Fattar inte vad äl testerna fått för fnatt denna månad. Har kollat med både Clearblue dubbelindikator och Clearblue digitalt. Förtnämda började blinka i måndags både morgon och dag,
t om idag utan att jag får ett fast sken. Har också kollat med den andra och där har det bara varit tom ring, tom ring, tom ring. Halvt galen! Förra månaden fick jag blinkande på morgonen och senare på dagen fast sken så då gick det snabbt. Så det känns riktigt surt här.
Ja vi får besked direkt. Dom går och kollar i mikroskopet direkt liksom!
Har ni fått någon tid ännu till "prat om ivf"?
Nä det är sant men jag är mycket tveksam, då det borde ha gett utslag tidigare enligt hur det brukar vara. Men man vet ju aldrig.
Ja vi får besked direkt. Dom går och kollar i mikroskopet direkt liksom!
Har ni fått någon tid ännu till "prat om ivf"?
Det går inte alls bra ..
Sambon gjorde operationen och det fanns absolut inga alls..
Så tillbaka till ruta 1 (Danmark) iväntan på ivf i Sverige. Hon sa: kan bli innan sommaren eller efter sommaren.
BLÄÄ!!
Hur går de för er??
Hej på er :)
Varit på vul o mätt äggblåsor idag på dag 12. De största va 12 mm, så får kika senare om de växt nått mer nästa vecka. Isåfall blir de insemination (med mannens soldater) nån dag efter ovitrelle. Trodde letrozol behandlingen skulle funka bättre men :/ bara att hoppas att allt ser ok ut sen!
Vi provar 3 ggr med behandling + insemination p.ga lite för högt amh värde. Annars hittar dom inga "fel". Försökt i 2 år.
Hur går de för er andra? :)
Fästmannen är 27 o jag är nyss fyllda 28 år :P ni då?
Vi ska med göra ivf om de inte dyker upp plus under dessa 3 försöken nu. Men fundera på att kontakta läkaren för att redan nu skicka remiss pga väntetiden?