barn -13, -15 och försöker få en trea. Nån fler?? :)
Hej alla!
Jag och min man har börjat prata om en trea, dock har han inte fått med mig helt på noterna då jag är helt nöjd med två. Tanken börjar dock komma.
Har två döttrar, en född aug-13 och en juli-15. Har inte fått tillbaka min mens än men känns som det är på g (kändes det som i månader förra gången haha). Sist tog det sju månader innan den kom tillbaka, två månader efter jag slutat amma. Ammade längre denna gången så antar att det är därför den inte kommit än (dottern drygt 8 månader).
Sist började vi försöka direkt när mensen kom tillbaka, men min ägglossning krånglade och vissa månader hade jag så ont att sex i princip var omöjligt. Tog sju månader den gången så jag räknar inte med att bli gravid förrn till årsskiftet.
Åh vad roligt med ett plus redan! Grattis! Blir det ett decemberbarn om det går vägen?
Jag är lite rädd för första tiden. Tycker det är och har varit väldigt jobbigt stundvis sen tvåan kom. Min man försöker intala mig att de två kommer roa varandra när trean kommer, vet inte det jag haha. Känns som det är svårt att räcka till som det är nu.
Dela gärna med er av era tankar!