Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

barn -13, -15 och försöker få en trea. Nån fler?? :)

IamRose skrev 2016-04-09 23:11:52 följande:

Jag har barn födda november -13 och augusti -15 och är i sånt dilemma om det ska bli en trea. Egentligen ville vi nog vänta några år med ev trea då båda våra är intensiva och alltid sovit dåligt. Dock har vi åldern emot oss och ska det bli så  får det bli snart.

Det mesta talar emot, 2 barn är lättare att resa med, lättare om man behöver barnvakt, kräver ej ny bil, vi kommer snart ur de värsta sömnsvårigheterna, vi har en chans att punktmarkera, vi har en chans att ge var och en den tid de kräver och vi kanske tom kan hålla relationen vid liv... ;)

Det som talar för är väl mestadels att jag inte känner mig klar, och min sambo nog inte heller. Vi har kärlek så det räcker, det betvivlar jag inte alls men borde nog sluta nu...

samtidigt kan jag ju inte hålla mig ifrån dessa trådar. Hur vet ni andra att det är rätt för er med 3 barn? Ingen annan med tvivel och beslutsångest?

Kan bara instämma!!! Vill, längtar...Men allt talar emot! Förstår precis!! Har åldern emot mig samt två år kvar på universitet och vill ju ha jobb oxå inom mitt nya område...gaaahhhh, svårt!!!
Svar på tråden barn -13, -15 och försöker få en trea. Nån fler?? :)