Inlägg från: Katlan |Visa alla inlägg
  • Katlan

Väninna arg för nyårspuss!

Anonym (Anna24) skrev 2016-01-19 20:34:07 följande:
    Varför? Nej jag pussar givetvis inte alla som är snälla. Men han har varit väldigt snäll och hjälpsam.. Jag gillar honom (som en vän) och jag tyckte han förtjänade en puss från mig. Han är som sin fru också rejält överviktig så det blev en väldigt fin gåva att jag pussade honom.  
    VA?
    Så alla överviktiga ska pussas som gåva? För att de är just överviktiga?
    Gäller detsamma för underviktiga?
    För människor med mycket acne?
    För rullstolsburna?
    För rödhåriga?

För vilka mer gäller denna fina gåva?

TS har inte svarat på länge så jag tror nog detta bara var hittepå. Men, om inte så är jag glad att jag inte är ts vän. Även om jag inte stämmer inte på något av det jag skrivit ovan.

• Katlan
    EnAnonumius skrev 2016-01-21 09:11:38 följande:
    Hur svårt är det att fatta att i OLIKA kretsar så göra mon olika?

De kretsar jag rör mig i så är det naturligt att man ger polare en puss på munnen.
    Dock om de kommer in "nya" så är det självklart att man hör med henne/honom och respekterar  att han/hon kanske inte gillar idén med en "kompis puss", dock så har man ju kravet på den nya att h*n inte får beklaga sig att vi övriga gör så och dra in "sin moral" och försöker tvinga andra att leva efter den bara för att h*n tycker det är fel.

Fast jag måste hålla med dig om att det är ett korkat argument att komma med övervikt och anse att den "pussen var en gåva".
    Håller med, jag ser inte heller en kompispuss som något uppseendeväckande.
Svar på tråden Väninna arg för nyårspuss!