• Presens

Stora storlekar

Mrs Green skrev 2016-01-23 13:44:27 följande:

Röhnisch har en "plus-serie" med snygga träningskläder i större storlekar. Jag köpte dem på Åhléns City i Stockholm, men de säljs på fler ställen.

Enligt min erfarenhet har dom inte speciellt stora storlekar. Jag har stl 52 och kan inte ha dom. 
  • Presens
    Anonym (Stor) skrev 2016-01-23 12:37:18 följande:

Jag har typ 2-3xl i underdelar och 2xl till överdelar. Det är ju stort men det är liksom inte ovanligt stort om ni förstår vad jag menar. Jag tycker nog att de affärer som har plussize borde kunna sno ihop något träningsaktikt inom den kategorin. Det råder liksom ingen större brist på överviktiga personer. 

Ullared är tyvärr inte ett alternativ eftersom vi bor för långt bort.

Ska kolla bonprix. Tycker bara inte om att handlar kläder på nätet eftersom storlekarna skiljer sig pga märke, material och typ av klädesplagg. Det känns lite jobbigt att beställa utan att kunna prova. 

Tack för bra förslag!

Det är tyvärr svårt utan postorder! Hos Ellos kan du beställa samma plagg i flera storlekar eller färger och skicka tillbaka allt du inte vill ha till samma fasta pris. Handla på faktura så behöver du inte ligga ute med några pengar.  
Svar på tråden Stora storlekar