• Anonym (korven)

falukorv i härligheten

Alla känner väl till den gamla porrfilmen fäbodjäntan och där nån blåste i ett horn och jäntorna blev så pilsk så att de var tvungen att ha sex med vem som helst som fanns i närheten. En stackars kvinna hade ingen man i närheten och tog en falukorv i stället.

Jag undrar om någon tjej har testat med så grovt nångång?
    Om ni testat. Tyckte ni om det eller blev det för mycket?

Jag funderar på att testa på min fru tillsammans med kondom modell XXL!
    Hon är med på det men tvivlar på att det går att få in så stort. I min fantasi kommer hon att älska det. Vi testade en gång med en grov gurka men den var lite för hård men en falukorv är ju lite med elastisk så att säga.

Nej, vi ska inte äta upp korven sen. Hi hi...

• Svar på tråden falukorv i härligheten
  • 100kgpappa

Frugan fixar min knytnäve, så en falukorv lär ju inte vara några bekymmer, men finner det ganska osexigt.

För övrigt så i Fäbojäntan 2 så kör Sanna Rough falukorven i analen istället....det är lite stört faktiskt...haha.

• Anonym (Aftonbladet)

Håller med vad någon i tråden skrev, att ständigt dra paraleller till att en kvinna kan ju få ut ett barn, så det eller det skulle ju inte vara några problem är så fel det bara kan bli.

Ja, slidan är töjbar. Men, det finns ingen levande kvinna som skulle kunna föda barn vilken dag som helst bara så där, utsn att få rentav livshotande skador.

Under de nio månader man bär ett barn inom sig så är det väldigt mycket kroppen lägger energi på att förbereda sig, varav ett är att luckra upp både bäckenet och muskelfibrerna som slidan byggs på, just för att ett barn ska kunna passera.

Så nej, bara för att en kvinna kan få igenom ett nyfött barn därigenom så är det långt ifrån detsamma som att jämföra det med att något som är mindre är ett barn är en självklarhet att kunna få in där.

• Anonym (Aftonbladet)

Håller med vad någon i tråden skrev, att ständigt dra paraleller till att en kvinna kan ju få ut ett barn, så det eller det skulle ju inte vara några problem är så fel det bara kan bli.

Ja, slidan är töjbar. Men, det finns ingen levande kvinna som skulle kunna föda barn vilken dag som helst bara så där, utsn att få rentav livshotande skador.

Under de nio månader man bär ett barn inom sig så är det väldigt mycket kroppen lägger energi på att förbereda sig, varav ett är att luckra upp både bäckenet och muskelfibrerna som slidan byggs på, just för att ett barn ska kunna passera.

Så nej, bara för att en kvinna kan få igenom ett nyfött barn därigenom så är det långt ifrån detsamma som att jämföra det med att något som är mindre är ett barn är en självklarhet att kunna få in där.

• Anonym (Mike)

Undvik bara senapen på korven.

• 100kgpappa
    Anonym (Mike) skrev 2016-01-26 09:54:53 följande:

Hahaha!
  • Anonym (korven)
    Anonym (Mike) skrev 2016-01-26 09:54:53 följande:

Nja, säg inte det! Med Jonnys senap smakar allt härligt! Skrattande
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Hm) skrev 2016-01-25 13:26:28 följande:

Alltså klart det går att få in en falukorv! Kvinnor är skapta för att föda barn (som ju är betydligt större!) :D

Men jag skulle inte vilja prova för det

Haha, härregud.. Det där argumentet. Jag tror att det är lite skillnad på att få ut ett barn. Kroppen har under hela graviditeten förberett sig för det. Bäckenet har luckrats upp och sedan gör värkarbetet sitt. Sen spricker ju de flesta kvinnor lite oxå.. Så nä. Det där håller inte. :D
  • Anonym (Blä)
    Anonym (korven) skrev 2016-01-25 11:12:48 följande:

ok, vad använde ni för kondom?

Varför kondom? Korven har ju ett hölje?
  • uddakvinna
    Anonym (Fistingfantast) skrev 2016-01-25 15:02:20 följande:

En falukorv är inget problem :) De är förhållandevis mjuka och det finns ju smalare modeller även av falukorvar. Se till att "värma upp" och mjuka upp henne först bara, och se till att hon är avslappnad, blöt och kåt, så går det nog bra. Och ta det lugnt! Är hon ovan så kan det ta en stund, prova att lek med ngt annat innan och använd glidmedel om det behövs. Hellre för mkt glid än för lite!

Själv fascineras jag av töjning och liknande lekar. Falukorv har jag provat, ja, det var inga större problem. Och nej, jag är inte "slapp" där nere om någon tror det, så även tighta flickor kan leka med stora leksaker.. :)

Jodå du har så rätt så.

Ju större man kan få in desto kåtare blir jag.

Har hållit på med töjning i många år och det blir bara skönare o skönare ju större man klarar av.

En falukorv i råttan är inte några problem.
  • Anonym (Josefine)
    uddakvinna skrev 2016-01-26 21:53:52 följande:

Jodå du har så rätt så.

Ju större man kan få in desto kåtare blir jag.

Har hållit på med töjning i många år och det blir bara skönare o skönare ju större man klarar av.

En falukorv i råttan är inte några problem.

Usch vilken hemsk bild jag fick av dig när du kallar ditt könsorgan för råtta :/ råttor är smutsiga och äckliga djur. Blä. Vem använder ens ett sådant språk?!
  • Tusselina

Om jag inte minns helt fel är falukorven i fäbojäntan betydligt större än "standardfalukorven" - en sån där extra stor man ser ibland.

Inget alternativ för mig iaf även om jag ville, på tok för liten där

• uddakvinna
    Anonym (Josefine) skrev 2016-01-27 04:53:28 följande:

Usch vilken hemsk bild jag fick av dig när du kallar ditt könsorgan för råtta :/ råttor är smutsiga och äckliga djur. Blä. Vem använder ens ett sådant språk?!

Är ordet Fitta bättre för fröken fin så byt ut o det själv när du läser.

Eller du kanske säger framstjärt

Blir så trött på människor som bara skall lägga sig vad man kallar sin råtta, mus, Fitta, oljetråg, osv.
  • Anonym (Josefine)
    uddakvinna skrev 2016-01-27 06:26:32 följande:

Är ordet Fitta bättre för fröken fin så byt ut o det själv när du läser.

Eller du kanske säger framstjärt

Blir så trött på människor som bara skall lägga sig vad man kallar sin råtta, mus, Fitta, oljetråg, osv.

Har svårt att tro att du är kvinna faktiskt. Ingen kvinna med alla hästar hemma skulle kalla sitt könsorgan för råtta eller oljetråg.
  • uddakvinna
    Anonym (Josefine) skrev 2016-01-27 06:42:56 följande:

Har svårt att tro att du är kvinna faktiskt. Ingen kvinna med alla hästar hemma skulle kalla sitt könsorgan för råtta eller oljetråg.

Jodå kvinna så det förslår.

Ville bara poängtera att alla människor får kalla sin råtta eller Fitta vad de vill.

Absolut inget jag lägger mig i blir bara så patetiskt löjligt med sånna.
  • Anonym (Josefine)
    Alica90 skrev 2016-01-27 09:24:52 följande:

falukorv? fyfan va ofräscht 

Mm men det finns gott om ofräscha människor här så... I råttan går det nog bra att stoppa in en falukorv eller vad säger du "uddakvinna"?
  • uddakvinna
    Anonym (Josefine) skrev 2016-01-27 09:35:24 följande:

Mm men det finns gott om ofräscha människor här så... I råttan går det nog bra att stoppa in en falukorv eller vad säger du "uddakvinna"?

Kan säga att jag definitivt inte är ofräsch men tänker inte låta nån här komma o kolla

Och i min råtta, fitta, framstjärt, mus, snipa, slippa, mutta går det mesta in.

Hoppas nu att jag inte kränkt någons rosaskimrande världsuppfattning med fel ord på underlivet
  • Anonym (Mike)

Dagens tips, det går även att äta en falukorv om ni inte har tänkt i andra banor.

Svar på tråden falukorv i härligheten