• Anonym (korven)

falukorv i härligheten

Alla känner väl till den gamla porrfilmen fäbodjäntan och där nån blåste i ett horn och jäntorna blev så pilsk så att de var tvungen att ha sex med vem som helst som fanns i närheten. En stackars kvinna hade ingen man i närheten och tog en falukorv i stället.

Jag undrar om någon tjej har testat med så grovt nångång?
    Om ni testat. Tyckte ni om det eller blev det för mycket?

Jag funderar på att testa på min fru tillsammans med kondom modell XXL!
    Hon är med på det men tvivlar på att det går att få in så stort. I min fantasi kommer hon att älska det. Vi testade en gång med en grov gurka men den var lite för hård men en falukorv är ju lite med elastisk så att säga.

Nej, vi ska inte äta upp korven sen. Hi hi...

• Svar på tråden falukorv i härligheten
  • Nyfikna72

Vi har testat och även om inte sambon hade nå problem med storleken så finns det ju roligare saker att leka med. Men vi har ju testat iallafall.......

• Anonym (korven)
    Nyfikna72 skrev 2016-01-25 09:14:09 följande:

Vi har testat och även om inte sambon hade nå problem med storleken så finns det ju roligare saker att leka med. Men vi har ju testat iallafall.......

ok, vad använde ni för kondom?
  • Anonym (Hm)

Alltså klart det går att få in en falukorv! Kvinnor är skapta för att föda barn (som ju är betydligt större!) :D

Men jag skulle inte vilja prova för det

• Anonym (Inte samma sak)
    Anonym (Hm) skrev 2016-01-25 13:26:28 följande:

Alltså klart det går att få in en falukorv! Kvinnor är skapta för att föda barn (som ju är betydligt större!) :D

Men jag skulle inte vilja prova för det

Fast när en kvinna föder barn öppnas bäckenbenet. En kvinna går inte runt och är så "stor" förutom just under förlossningen så att jämföra att föda barn och onanera med en falukorv är kanske inte helt rätt?
  • Nyfikna72
    Anonym (korven) skrev 2016-01-25 11:12:48 följande:
    ok, vad använde ni för kondom?

Vi hade ingen kådis alls..........
  • Anonym (Hehe)

Kom att tänka på Göran eurenius, det va väl en falukorv inblandad i nån av hans filmer?

• svenskitelge

Vi har inte testat...än, men en falukorv bör väl kunna tas in utan alltför stor ansträngning?

• Anonym (Fistingfantast)

En falukorv är inget problem :) De är förhållandevis mjuka och det finns ju smalare modeller även av falukorvar. Se till att "värma upp" och mjuka upp henne först bara, och se till att hon är avslappnad, blöt och kåt, så går det nog bra. Och ta det lugnt! Är hon ovan så kan det ta en stund, prova att lek med ngt annat innan och använd glidmedel om det behövs. Hellre för mkt glid än för lite!

Själv fascineras jag av töjning och liknande lekar. Falukorv har jag provat, ja, det var inga större problem. Och nej, jag är inte "slapp" där nere om någon tror det, så även tighta flickor kan leka med stora leksaker.. :)

• Anonym (Hua)

Jag får då inte in en falukorv hus kåt eller avslappnad jag än är så nog är du större än mig ren fysiskt där inne :)

• Anonym (Fistingfantast)

Ja givetvis kan man vara olika stora. Men du kan ju även träna genom knipövningar och på så sätt vara trång samtidigt som du kan "ta emot större leksaker". Det är ju inte som att om man en gång töjt sig så stannar man i den storleken. Man krymper ju ihop igen. Tänker dock inte argumentera vem som är störst eller minst för det känns oviktigt :)

Sedan ska jag låta det vara osagt hur man påverkas om man ALLTID eller väldigt ofta sysslar med töjning eller stora leksaker, det har jag ingen aning om. För mig har det nämligen bara inträffat en handfull gånger de senaste 5 åren. :)

Svar på tråden falukorv i härligheten