Kvinnors syn på skägg?
Hej, berätta gärna vad ni tycker:)
Hej, berätta gärna vad ni tycker:)
Jag tycker att det är lite 70-tal... Det känns lite som att småpojkar klär ut sig till gamla gubbar, när 20-åringar har skägg...
Totalt anti. Men det är jag det, alla tycker olika.
nu gillar ju jag män 45+ och uppåt .. och ett välansat skägg är sååå sexigt och hett! ..
Långt helskägg kanske inte är så snyggt, men lite lagom på rätt ansikte är fint och manligt (typ aragon)
Jag tycker förvisso att min sambo är skönare att pussa på utan skägg, men han är sexig med 3dagarsstubb :) Helt slätrakat förvandlas en man lätt till en liten pojkvasker, inte så hett.
ÄLSKAR skägg. Tycker att 95 procent av alla män blir snyggare med skägg. Men det får INTE vara för långt!
Jag gillar inte skägg, men det kan såklart vara snyggt på rätt person. Jag tycker dock att få passar i det och det är mysigare att gosa med någon som är slät i ansiktet. Inte vill jag ha en igelkott till partner.
När är det för långt?
ÄLSKAR skägg. Tycker att 95 procent av alla män blir snyggare med skägg. Men det får INTE vara för långt!
Tycker att det ser gubbigt ut.
Dessutom är det obehagligt att ta i eller känna mot huden, så att vara närgången med någon med skägg är uteslutet.
Säger alla pojkar som inte har ett riktigt skägg;)