• Svar på tråden Kvinnors syn på skägg?
  • glutten
    Resandefot skrev 2016-01-28 21:50:04 följande:

När är det för långt?

När stråna är längre än typ 3-4 cm? Jättesvårt att säga exakt, men gillar korta skägg. Gillar inte när skägget liksom står ut från ansiktet/hänger. Däremot gillar jag riktigt täta, fulla skägg! Bara de är korta :)
  • L'Aurora

Välansat skägg är jättesnyggt, särskilt på män/killar som ser unga ut. Det ger verkligen karaktär till utseendet. Men det kräver underhåll - helt vildvuxet skägg ser bara ovårdat ut.

• Stårschan

Jag tycker precis som Glutten att i stort sett alla karlar blir snyggare med skägg. MIn man har fått något jävla ryck och rakat av sig sitt, efter närmare 20 år. Naturligtvis är han fri att göra som han vill, men jag tycker inte alls lika mycket om att titta på honom längre. När han är alldeles nyrakad och len som en babyrumpa ser det bara hemskt ut. Ibland vill jag bara tjafsa och gråta som en femåring tills han lovar att låta det växa ut igen, men så gör man ju inte. Men jag tror inte att han fattar riktigt hur mycket jag tyckte att det gjorde för hans läckerhet. Lite som om jag skulle ha opererat bort brösten, bara för att jag fick lust. Han skulle älska mig ändå, men nog inte se på mig med samma lystnad i blicken.

• taquine

Gillar skägg;) Min nuvarande har perioder där han inte orkar raka sig, och det är då han är som snyggast och ser mysigast  ut.Enligt mig...
    Visst han är snygg utan också , men extra med

Goodness me
  • glutten
    Stårschan skrev 2016-01-29 08:42:14 följande:

Jag tycker precis som Glutten att i stort sett alla karlar blir snyggare med skägg. MIn man har fått något jävla ryck och rakat av sig sitt, efter närmare 20 år. Naturligtvis är han fri att göra som han vill, men jag tycker inte alls lika mycket om att titta på honom längre. När han är alldeles nyrakad och len som en babyrumpa ser det bara hemskt ut. Ibland vill jag bara tjafsa och gråta som en femåring tills han lovar att låta det växa ut igen, men så gör man ju inte. Men jag tror inte att han fattar riktigt hur mycket jag tyckte att det gjorde för hans läckerhet. Lite som om jag skulle ha opererat bort brösten, bara för att jag fick lust. Han skulle älska mig ändå, men nog inte se på mig med samma lystnad i blicken.

Neeeej, hoppas min sambo aldrig får det rycket!!!!
  • vampyria2

Skägg är hett och gör de flesta män mycket manligare, sen är det härligt att gosa med en skäggig man

• Miss anonym

På rätt människa är det sjukt porrigt. Jag skulle nog inte påstå att jag tycker killar/män är snygga med skägg men jesus vad porrigt det kan vara.

• Dexter dot com

Tycker ett välskött skägg är grymt sexigt och snyggt men då pratar jag alltså om SKÄGG och inte dålig, gles skäggväxt. Gillar både korta och 5-6 cm långa skägg.

• Emmispemmis

Skägg är toppen. Men det ska vara riktigt taloban-skägg, och då måste mannen ha bra skäggväxt. För glest skägg funkar inte för mig, och inte välansat skägg heller. The more the merrier.

Svar på tråden Kvinnors syn på skägg?