Inlägg från: Anonym (hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm)

Min hemlighet :(

Anonym (Ts) skrev 2016-01-30 10:47:41 följande:
    Nej, jag har faktiskt ingen jag kan berätta för. Inga föräldrar, inte så många vänner. (självvalt) Och nej jag litar inte på min pojkvän. Han kommer att lämna mig för det. Det var inte tjejen han blev tillsammans med. Tjejen han blev tillsammans med röker inte, dricker inte, äter hälsosamt och tränar. Jag måste bli hon igen. 
    Jag klarar inte av att visa mig svag för någon. Har alltid vart självständig och klarat allt. Tänker att det kanske hjälper att bara erkänna det såhär på ett forum. Att det ska få mig att vakna och sluta dricka. 
    INGEN skulle tro det här om mig.
    Hej ts,
    jag har egentligen ingen hjälp att komma med, men det slog mig bara att du visst är tjejen som din pojkvän blev tillsammans med. Eftersom du är alkoholist (?) måste du leva nyktert - precis som din pojkvän (även om han inte har dina problem). Det passar dig perfekt med en pojkvän som hatar alkohol men älskar dig. Då behöver han inte ens tänka på sina egna alkoholvanor i ditt sällskap utan det är bara naturligt att han också avstår från alkohol.

HOPPAS att du tar dig ur ditt beroende, att du vågar vara öppen med dina problem, och att din pojkvän är så bra som jag önskar dig!
Svar på tråden Min hemlighet :(