Hatar min bonus
Problemet ligger i att ts inte släpps in varken av bonusen eller av mannen att ta den rollen som du eftersträvar.
Mannen bör jobba med henne att få sitt barn att bete sig bra mot ts.
Problemet ligger i att ts inte släpps in varken av bonusen eller av mannen att ta den rollen som du eftersträvar.
Mannen bör jobba med henne att få sitt barn att bete sig bra mot ts.
Jag tror som sagt inte att hon bokstavligen bonusen utan att hon hatar dennes beteende mot henne!
Mannen bör ta sitt ansvar genom att jobba tillsammans med henne angående sin dotters beteende mot henne.
Så länge det ej sker så spelar det ingen roll hur hon bemöter bonusen.
Du tar alla tillfällen du får att trycka åt ts istället för att se att inget kommer att förändras så länge inte ts har mannen på sin sida.
Det framgår tydligt av ts inlägg att mannen inte är på hennes sida angående dotterns beteende mot ts.
Hade han däremot varit det så hade det nog varit lättare för alla där hemma.
Det är inte förbjudet på något sätt för ts att ogilla dottern på grund av dotterns beteende.
Ts behöver mannens stöd att komma till rätta med det.
Vilken roll menar du att jag vill att ts ska ta? Vem är det du diskuterar med?
Om man läser mellan raderna av det som TS har skrivit så framgår det.
Problemet är att du ej begriper att att hon gör allt vad hon kan för att vara bonusen till lags genom att skjutsa henne till dagis, har tidigare målat om i hennes rum osv,
Så återigen bör mannen ta sitt ansvar.
Om man läser mellan raderna av det som TS har skrivit så framgår det.
Problemet är att du ej begriper att att hon gör allt vad hon kan för att vara bonusen till lags genom att skjutsa henne till dagis, har tidigare målat om i hennes rum osv,
Så återigen bör mannen ta sitt ansvar.
Han sätter inte ner foten tillräckligt i varje fall.
Det jag främst har tryckt på är att ts sambo verkar brista i sin uppmärksamhet mot både sambon och dottern. Jag försöker så långt det är möjligt att inte utgå från någonting, utan det jag skriver skriver jag för att hitta fler orsaker till situationen är att bara helt kallt avfärda ts som en barnhatare som borde sticka därifrån.
Ber om ursäkt om jag har varit otydlig.
Jag utgår ifrån det som TS har berättat i klartext och mellan raderna.
Mannen bör ta mer ansvar med att vägleda dottern till ett bra beteende mot ts.
Så länge det ej sker spelar det ej någon roll om ts väljer att flytta eller att bo kvar.