• Andershej123

    Ska jag ta kontakt eller inte?

    Hej! Jag är en kille på 17 år som nyligen började SMSa med en tjej i min ålder. Vi SMSade ganska mycket, under ungefär en månad, innan jag frågade om vi skulle träffas på riktigt. Hon verkade jättesnäll när jag skrev med henne.

    För ett tag sen så hade vi bestämt träff, och hon tog med sig sin kompis, och jag tog med mig mina två kompisar.

    Jag gillade verkligen henne jättemycket, men det blev ändå så misslyckat eftersom jag är en social katastrof på två ben. Jag är väldigt dålig på att prata med tjejer, så det var mest hon och mina två vänner som pratade hela tiden.

    Sedan vår träff har vi inte skrivit med varandra, och det var några dagar sen.

    Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska jag fråga henne om vi ska träffas igen ensamma eller ska jag vänta tills hon skriver till mig? Eller ska jag bara strunta i allting?

    Innerst inne så vill jag kontakta henne, eftersom jag verkligen tycker om henne. Hon har skrivit till mig att hon tycker att jag är snygg, så det finns kanske fortfarande ett litet hopp?

    Är det någon som har ett förslag? Det skulle bra jättesnällt av er om ni lämnar en kommentar om vad ni skulle ha gjort i min situation!

  • Svar på tråden Ska jag ta kontakt eller inte?
  • Blyg så in i bomben HJÄLP

    Säg att du du gilla henne, berätta för henne vad du känner för henne, så hon vet att du finns. Känns mycket bättre får det sagt inom sig. Tjejer gilla komplimanger, ger henne det lite grann. :P

Svar på tråden Ska jag ta kontakt eller inte?