BIM Mars 2016
Hoppar in här jag med..
Har mens nu efter första "riktiga" försöket efter att ha slutat med ppiller i december. Så nu blir det vårat andra försök..
Har BIM 13-14 Mars. Och detta blir mitt tredje barn isåfall
Hoppar in här jag med..
Har mens nu efter första "riktiga" försöket efter att ha slutat med ppiller i december. Så nu blir det vårat andra försök..
Har BIM 13-14 Mars. Och detta blir mitt tredje barn isåfall
Grattis till er som plussat!!
Så roligt!
Nykär15: jag ser oxå något på bilden! Vågar nog säga grattis
Gud så roligt...är inte alls avis
Kroa: ser något på ditt oxå..tror det är positivt faktiskt
grattis!
Åhhh jag blir avis...väntan känns så lång för mig nu....vill oxå plussa!! Hihi
Plussade igårkväll! Såg inget alls på RFSU testa ofta men svagt på clearblue plus testa tidigt. Gick runt i chock ett tag innan jag tog mig iväg och köpte ett digital för att ta imorse. Kunde självklart inte hålla mig utan testade även det igårkväll. Gravid 1-2 veckor.
Heeelt galet. Imorse syntes det även svagt på RFSU-test..
Det verkar som att foglossningen och den konstiga "mensvärken" var tecken på graviditet trots allt :D
Grattis till er som plussat!!
Jag har otroligt ont i ENA bröstet speciellt vid och på bröstvårtan på höger sida....vänstra är oxå lite öm men inte alls lika mycket. Hmmm nån mer som haft nå liknande?? Blir nästan lite orolig att det är nått annat fel typ cancer eller nått.... :-P
Annars är jag sjukt trött, orkeslös och känner mig nästan sjuk till och från fast jag inte är det..
Har bim om ca 6-7 dagar.
Det var det enda jag hade som symptom innan jag plussade. Just på höger sida också. Lycka till!
Har också sådär.
Öm i båda brösten men i det högre så är det utmed sidan också :O
Är det någon som har koll på när kroppen börjar producera hcg om en är gravid? Har ju inte bim förrän om typ 2 veckor, när skulle ni börja testa? Om ni inte skulle orka vänta till bim alltså! :)