• Matl

BIM Mars 2016

Hannah81 skrev 2016-03-08 14:36:23 följande:
    Jag har bim omkring den 14. Jag testar varje dag! Haha helt galet.
    Jag är trött, mår illa, har jätteont i brösten, och har världens pms.
    Du då?
    Haha okej Spännande! Håller tummarna att plusset dyker upp snart!!
    Jag har jätteont i högra bröstet, men även lite i det vänstra, är otroligt trött och har sjukdomskänsla i kroppen emellanåt och humöret är inte det bästa...får väl se om jag vågar testa imorgon eller om jag väntar nån dag till.. :-P
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-08 15:23:55 följande:

Kanske syns bättre på den här bilden, nu när det torkat syns det mer ;O (om än svagt), vet inte vad jag ska tro..

Jag tycker att jag ser ett streck där! Tror du är gravid jag...spännande Du får ta ett nytt imorgon igen!
  • Matl

Åh nu har jag molvärk, speciellt på höger sida i nedre magen.. vill inte ha det för känns som att mensen är på gång då och det vill jag ju INTE...hmmm knepigt att det bara är på ena sidan dock, samma sida som jag har ont i bröstet på. :-/ kan man ha så?? :-P

• Matl

Har bim på söndag ska tilläggas så mensen ska inte komma än heller... kan man ha som molvärk och ont på ena sidan när ägget fäster??

• Matl

Testade nu på morgonen med testlagrets test..är på bim -4 eller -5 och tycker att jag ser ett väldigt svaagt streck...men det syns i olika ljus och är lite rosafärgat men svaagt som sagt...åh gud jag vart så nervös!! Vill ju absolut inte hoppas för mycket nu ändå då jag kan se fel eller nått....men ska testa på fredagmorgon igen..och jag HOPPAS verkligen att det är starkare då OM det är ett plus.. denna spänning alltså!!

• Matl
    langtanefterbaby skrev 2016-03-09 07:31:13 följande:

Lägg ut bild?

Tycker det syns så dåligt på bilden och hann bara ta lite snabbt då jag skulle till jobbet...men jag visar väl här då Som sagt...syns dåligt här...

• Matl
    langtanefterbaby skrev 2016-03-09 09:20:40 följande:

Men man tycker sig ana något där! Testa fredag morgon igen så ska det nog ha bättrat på sig :D

Åhh ja jag hoppas det Tack för svar!
  • Matl
    Sajocawa skrev 2016-03-09 09:43:43 följande:

Jodå jag ser också! :D Grattis! 

Åh vet inte om jag vågar säga tack.. Tänk om det visar fel! Kommer testa mig imorgon eller på fredag igen...vad tror ni är bäst? Vill att nästa test ska bli tydligt så man slipper fundera
  • Matl
    vanjastina skrev 2016-03-09 10:00:01 följande:

Mati, det där är positivt! :D Grattis!

Hihi vet inte om jag vågar säga tack ens... Tänk om det är fel?? Åh vill bara testa nu men ska vänta till imorgon eller på fredag så det blir tydligt
  • Matl
    Sajocawa skrev 2016-03-09 10:26:27 följande:

Köp ett testa-tidigt så får du säkert ett lite tydligare streck :) 

jag testade supersvagt på en sån där billig sticka på kvällen äl+12 och typ lika svagt på morgonen äl+13 så köpte ett cb plus som jag tog mitt på dagen äl+13 och då såg man det tydligare så att jag vågade tro på det! Idag är jag på äl+14 och då fick jag lite tydligare streck på den vanliga billiga stickan.

Annars finns ju predictor early som man kan köpa på Lloyds apotek som är ännu känsligare :) 

Ja jag är ju bara på ÄL +9 - +10 nånting... har bim på söndag eller måndag...så det är tidigt Har ett sånt här test kvar och ett CB digital. Tänkte testa med staven imorgon eller på fredag och sen med CB i helgen Får hoppas det blir starkare då!!
Svar på tråden BIM Mars 2016