• Cfmilla

BIM Mars 2016

Hoppar in här, fick ett tidigt MF i 4+3 ... Noll koll på när äl kan tänkas komma eller bim för den delen heller.

Tacksam att vi kunde bli gravida och att det ändå gick rätt så fort (försökt sedan oktober).

Hört att många får ett snabbt plus efter MF så hoppas på det.

• Cfmilla
    Kstadtjej87 skrev 2016-03-03 10:17:30 följande:

Hejj tjejer, jag är idag på cd 18 och inga positiva ägglossningtest än :( hade MF i januari är de någon mer som haft de så. Hade även inget positivt test förra månaden.

Får jag fråga i vilken vecka du var i?
  • Cfmilla
    Kstadtjej87 skrev 2016-03-03 14:15:48 följande:

Kan va att min kropp tog mycke stryk då jag fick ligga inne på sjukhus för jag tappade extrema mängder blod. Fick 3 påsar blod och mina blodvärde va nere på 67 normalt har man runt 120 och vi 90 är de dåligt så kan va att kroppen tar lite tid innan den kommer helt tillbaka.

Oj ja det låter så. Jag började blöda i måndags med stark värk. Idag är det slut, så det var som en vanlig mens för mig. Hur mår du nu?
  • Cfmilla
    Kstadtjej87 skrev 2016-03-03 15:12:35 följande:

Vilken vecka va du i nu då? Jag mådde pyton ett litet tag efter men kroppen kom igång med mens 40 dagar från första blödningsdagen. Så första mensen va för 18 dagar sen. Hoppas ägglossningen med vill komma bara :)

Jag var bara i V5 väldigt tidigt. Jag känner faktiskt inget alls och psykiskt känner jag att det är okej med. Jag hade väldigt svaga test så jag kände nästan med en gång att det inte var som det skulle. Tyvärr gick jag mest och väntade på det. MEN jag är glad att jag kunde bli gravid. Och jag hoppas att jag får igång äl snabbt med

Hoppas att din ägglossning kommer snart. Känns det som att den är på väg?
  • Cfmilla
    Nykär15 skrev 2016-03-04 08:05:52 följande:

Gissar det går åt helvete här...de svaga testerna har inte ökat och idag på bim fick jag Ej gravid på digitalt..

Får väl hoppas på blödning snart (svagt ljusrosa flytning nu) och annars söka vård nästa vecka...så jävla ledsen. :(

Önskar er andra lycka till!

Så var det tyvärr för mig i förra veckan, jag fick aldrig riktigt starkt positivt. Sedan blev de svagare och jag började blöda i måndags.

Hoppas att det inte är så för dig!!! <3
  • Cfmilla
    soffis87 skrev 2016-03-05 09:43:22 följande:

Gud, är helt skakis! :)

hehe grattis
  • Cfmilla
    Kroa skrev 2016-03-06 09:17:20 följande:

Nej de blev en väldigt dålig bild :/ här är en annan bild, men med ett test jag tog för två dagar sedan brevid.

Får testa igen om någon dag eller två (nu blir man ju testoman på riktigt!) och hålla tummarna!!

Jag kan se på det nedersta, borde vara något där
  • Cfmilla
    Kstadtjej87 skrev 2016-03-06 09:41:26 följande:

Äntligen på cd 18 fick jag äntligen en :) första ägglossningen efter MF.

Gött!!!!
  • Cfmilla
    Kroa skrev 2016-03-06 19:04:34 följande:

Tog ett nytt test nu på kvällen och jösses vilken skillnad det var från testet jag tog med morgurin idag!

Första testet: två dagar sen.

Andra testet: imorses på morgonurin

Tredje testet: nu ikväll.

Åååååååh vet inte vart jag ska ta vägen nu!!!

Fantastisk stegring
  • Cfmilla
    Smultrontjejen skrev 2016-03-07 08:51:53 följande:

Jag tror mig se ett streck på gravtestet! Men vågar inte hoppas. Vet inte riktigt när min BIM är riktigt i och med att jag för exakt 4 veckor sedan idag fick missfall. Hade ÄL för ca 11-12 dagar sedan och har räknat med mens nu till helgen som kommer. Hoppas hoppas det är ett starkare streck imorgon!

Har haft mensvärk i en vecka nu och idag är den verkligen där. Känner dock inget annat. Förra gången va bröstvårtorna ömma och mensvärk.

Åh hoppas verkligen på plus nu för alla!

Åh spännande! Fick precis mf också, hoppas att jag lyckas så bra som du! Klart att det är plus
Svar på tråden BIM Mars 2016