BIM Mars 2016
Åh jag hoppas att jag också har tur, hade missfall 6 februari och ingen mens i sikte än, tror ÄL var förrförra onsdagen (dvs för 12 dagar sen).. Håller tummarna för oss!!
Åh jag hoppas att jag också har tur, hade missfall 6 februari och ingen mens i sikte än, tror ÄL var förrförra onsdagen (dvs för 12 dagar sen).. Håller tummarna för oss!!
Dagens test äl + 10.
Kanske syns bättre på den här bilden, nu när det torkat syns det mer ;O (om än svagt), vet inte vad jag ska tro..
Åh håll tummarna för att det är äkta och ökar!!
Jag känner mig lite nöjd med min kropp! Fick mf för 11 dagar sedan och idag blinkande smiley. Nu hoppas jag att den blir fast också, men det tror jag!
Grattis till alla plus!!
Åå va skönt! Slippa vänta. :) hoppas på fastgubbe nu!! Är på ÄL + 5 nu och känns bra när kroppen ÄNTLIGEN är tillbaka :)
Herregud, jag är gravid!!!!!!!!!!!! Kan inte tro det, första försöket efter missfall!!!! Tog ett predictor early nyss, hållt mig tre timmar - det rosa strecket kom direkt, hjälp jag vet inte vart jag ska ta vägen, haha.
4.e dagen med blinkande smiley. Slå om nu då
fan hoppas verkligen att den blir fast snart, från måndag blir det väldigt svårt att ligga
Vad händer med mig?
MA för 5 veckor sedan.
ÄL för ca 1,5 vecka sedan (tror jag)
BIM igår eller idag
Neg digitalt gravtest idag
Svagt streck på sticka i fredags
Idag kom det en brun klutt på pappret stor som en muslort.
Gravsymtom: bakis, migrän i 3dygn, ömma bröst, kissenödig. Gråtmild. Flytningar.
Sen ÄL?
Utebliven ÄL?
Brun klutt=nid?
Jag tror jag går under snart?
Men va fan.... Köpte nya stickor till cb dubbel digital och för skojs skull så testade jag båda. Dvs jag gjorde som det står att jag återanvände den gamla med nya stickor, och har i 4 dagar fått blinkande smiley, fick först 0 två dagar. Nu med den nya behållaren fick jag 0 ... Med samma urin. Wtf!!??? Någon???

Blaaaaaaah 6e dagen med blinkande smiley, fan hoppas att den snart slår om! Som tur är så dippade tempen idag så äl borde nog vara på g. Hoppas hoppas!!!
Fick en blödning igår på dag 31. Inte känt av nån mens alls. Känns bara konstigt. Har verkligen trott jag varit gravid då mensen uteblivit. Haft värk över livmodern inatt (brukar ha ont över äggstockarna vid mens)
Är på bim -4 tog ett test och är tok negativt :( bim på lördag och börjar bli mer och mer ledsen att de inte tar sig har MF för 2 månader sen och försökt sen september. Mer frustrerande att mitt bim är på min bästa väns baby shower som jag håller i :/ är jätte glad för henne men samtidigt lite bitter. Hoppas verkligen att de ska hända för oss snart.
Jag är inte gamal, tränar, är frisk, dricker inte alkohol.
Behövde skriva av mig lite så skönt att vara med i dessa grupper för stöd. Lycka till alla och grattis till alla plus. :)
Ååååh förbannade jävlaskit rent ut sagt. Verkar inte som jag har äl nu ändå. Fantastiskt. Tempar och kör med tester. Men testerna visar ju fan olika! Lätt att bara "låta det hända" när man inte släpper några ägg. Nu skiter jag i allt. Kastade testerna och säger nog tack och hej till fl ett tag också. Blir bara frustrerad.
Stort grattis till alla ni som plussat! <3 känns lite hoppfullt att vissa ändå lyckas.
Min kropp spökar mest. Väntar på äl... Trodde den var i torsdags då jag fick fast smiley, men något ägg släppte nog inte, fick aldrig någon tempökning. Så nu väntar jag mest. Snart 3v sedan MF...
Har funderat på det här med att tempa, hur bär man sig åt? Vad är det för sorts termometer man använder sig av? :)
Har en massa billiga stickor här hemma så tog en i morse. Och hur är det möjligt att stirra så hårt på ett test?! Amen om jag vrider lite så här? Eller så här? Om jag mörkar lite, är där inte nått då? Suck så trött jag blir på mig själv haha:P
Tänkte egentligen inte testa imorse då jag va livrädd för negativt resultat då mensen hade kunnat komma när som helst egentligen men tog mig mod o gjorde de... ångrar det inte! :D tror fortfarande inte att det är sant, känner mig verkligen INTE minsta gravid. bara v 5 än iofs.
Stort grattis! Har följt dig i några BIM trådar nu och hoppats! Äntligen!
Det går så bra så. Klev in i vecka 10 idag. mår utmärkt och har en känla av att det kommer gå hela vägen det här.
Hänger kvar här och håller tummarna för alla andra.