Inlägg från: Lilla Luna |Visa alla inlägg
  • Lilla Luna

BIM Mars 2016

Hoppar in här också. Två dagar med positiva ältest och nu är testen slut. Så hade jag äl igår så har jag BIM 1/3. Alltså ingen BIM i februari. Min cykel blir bara längre och längre efter mitt tidiga MF i december. Sist var den på 42 dagar och ser ut att bli lång med äl på cd 23. Så lång väntan.

• Lilla Luna

Första barnet. Glömde jag skriva. Blir första försöket efter MF då jag inte lokaliserat äl innan.

• Lilla Luna

Satt i i nästan ett år för mig... 11 månader innan jag fiCk mens efter ppillerstopp. :(

Torparfrun skrev 2016-02-18 08:59:42 följande:

Hur länge kan ppillerskiten sitta i kroppen och förstöra? Vet du?

• Lilla Luna

Jag som tyckte det lät så roligt och passande med närområdet. måste vara min morgon humor.

Loncelot skrev 2016-02-22 19:01:35 följande:

Närområdet vet ja inte hur det smög sig in....

• Lilla Luna

Var det du som höll på att renovera hemma? Så många här i gruppen men jag försöker hålla reda på vilka som är vilka, så spännande att följa alla liksom.

Loncelot skrev 2016-02-22 19:00:52 följande:

Dag 17 imorgon så nu är äl nära,närområdet äntligen! Tröttsamt att behöva vänta ständigt... Men shitt va ja hunnit med o fixa men samtidigt så finns tankarna där varje sekund nästan...nån som känner igen sig... Mmm

• Lilla Luna
    Loncelot skrev 2016-02-24 18:27:14 följande:

Eller så behöver du inskaffa nytt te haha ne skoja bara ja håller tummarna för ett plus

Är på jobbet och det kom levererar igår med matbilen. :) kan ju vara inbillning också. ;)
  • Lilla Luna
    Loncelot skrev 2016-02-24 19:08:29 följande:

Haha, man letar efter alla möjliga symptomen, denna månaden hade ja massa konstigheter men nu är det iallafall nedräkning igen o det känns toppen

Undermedvetet letar jag nog men jag tänker inte på det så mycket. När något nytt dyker upp reagerar jag på det bara. BIM närmar sig ju. ;)
  • Lilla Luna

Alla symptom jag haft är som bortblåsta. Lite lätt molvärk/mensvärk som kommer och går. BIM-3 idag och negativt test imorse.

Svar på tråden BIM Mars 2016